اصول سئو چیست

اصول سئو چیست

برای هر کاری که ما انجام می دهیم اگر بخواهیم به نحوی صحیح و بودن ایراد انجام شود نیازمند اصولی است و مبحث سئو نیز اط این اصول خارج نمی باشد ، برای اینکه بتوانیم یک سایت را به خوبی و به نحو احسن سئو کنیم باید به مجموعه اصولی پایبند باشیم که گوگل برایمان مشخص نموده است. و به عنوان اصول خدمات سئو مطرح می گردد در اینجا به طور کلی و با دسته بندی های کلی به این موضوع اشاره می کنیم.

ساختار وب سایت

برای شروع ابتدا باید سایتی را که می خواهیم بهینه کنیم باید از اصول سئو پیروی کند، به ین صورت که از ساختاری برای کد نویسی استفاده گردد که قابلیت ارتباط را با موتور جستجوگری مانند گوگل داشته باشد و بخود طراحی سایت نیز باید ریسپانسیو باشد و اصول طراحی یک سایت خوب در آن رعایت شده باشد.

شبکه های اجتماعی

کار بر روی شبکه های اجتماعی یکی از موارد مهم از نظر گوگل می باشد و هر سایتی که می خواهد در سئو حرفه ای سایت موفق باشد باید ورودی های خود را از شبکه های اجتماعی گوگل پسند به نحوی مطلوب افزایش دهد.

فروم ها

یکی از اصول موفقیت شما ساخت لینک های طبیعی در فروم ها می باشد به نحوی که از فروم های پر بازدید جذب ورودی نمایید.

نظردهی ها

شرکت در سایت هایی که امکان نظر دهی در آنها وجود دارد و می تواند باعث شود که شما به صفحه اول گوگل بیایید یکی از اصول مهم سئو سایت می باشد.

لینک سازی داخلی

اینکه سایت شما با دنیای وب در ارتباط باشد خوب است اما کافی نیست ، زیرا گوگل به ارتباط داخلی سایت شما اهمیت فراوانی می دهد و خذنده های گوگل همواره در راه دستیابی به صفحات دیگر شما هستند پس بهتر است اجازه این کار را با ساخت لینک داخلی به آنها بدهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...