راه های استفاده از موضوعات ترند در سئو

راه های استفاده از موضوعات ترند در سئو ، شاید بتوان بازدید ، لینک دهی و ایجاد مباحث بیشتر را سه هدف اصلی اعمال سئو و بهینه سازی سایت دانست . شما در کسوت یک متخصص سئو یا مدیر یک سایت ، چنانچه افزایش بازدید کنندگان آنلاین و درگیری آنان با مطلبی خاص را ببینید ، به خوبی متوجه خواهید شد که مطلب مذکور محتوای “سئو دوست” بوده که با جذب لینک های با کیفیت به بالا رفتن ترافیک سایتتان منجر شده است . با این حال در موارد متعددی پیش می آید که احساس کنید از ایده های ناب تهی شده اید و زمینه کاری خسته کننده شما مانعی برای فکر کردن به سر فصل هایی جذّاب می باشد .

راه های استفاده از موضوعات ترند در سئو

خوشبختانه با قرار گیری در جریان اتفاقات شاخص و موضوعات محبوب حوزه کاری خود ، به سادگی با خلاقیتی مثال زدنی می توانید محتوای خود را گسترش داده و آن را کلیک خور ، قابل به اشتراک گذاری و لینک دهی کنید . لذا در ادامه به بررسی راه های استفاده از موضوعات ترند در سئو حوزه کاریتان خواهیم پرداخت .

  • با زمان همراه شوید

اولین قدم راه های استفاده از موضوعات ترند در سئو  برای خلق محتوایی مطلوب ، همراهی مستمر با موضوعات داغ روز تا حد امکان می باشد . در مثالی ساده اگر حوزه مدلینگ و لباس را به عنوان حوزه کاریمان در نظر بگیرید ، لباسی که اینک از طرفداران زیادی برخوردار است ، همینک مورد پذیرش و جلوه گریست و چنانچه زمان آن به سر آید ، دیگر زیبایی حال حاضرش را نزد دنبال کنندگان این موضوع ندارد . محتوای تولید شده نیز همانند این مثال تا زمانی جذاب است که موضوع آن ترند و به روز باشد ، در نتیجه اگر زمان آن گذشته و سرد شود ، دیگر توانایی جذب مخاطب را نخواهد داشت .

از این روست که تاکید می شود تا با ابزار های گوناگون در پی یافتن موضوعات داغ حوزه کاریمان در میان اخبار ، اتفاقات جامعه ، رویدادهای جاری و …  باشید تا جزء اولین نفرات ، در خصوص آن اظهار نظر کرده و به جذب مخاطب بپردازیم ، چرا که با گذشت زمان و آمدن هزاران مقاله مشابه ، انجام چنین کاری دیگر میسّر نمی باشد و نمی توان از راه های استفاده از موضوعات ترند در سئو سایت سخن گفت .

  • بهترین ابزارهای آگاهی از موضوعات روز دنیا و کشورمان چیست ؟

 

  • ترند گوگل

مطالب محبوب گوگل آنچنان ابزار مفیدی برای یافتن پر طرفدارترین هاست که بیشترین مطالب جستجو شده قریب به کلمه کلیدی شما را مشخص می کند . همچنین امکان فیلتر ناحیه و زمان در آن وجود داشته و با کمک آن می توان افزایش ترافیک حول مطلب خاصی را متوجه شد .

  • فیس بوک

از آنجایی که فیس بوک ابزاری برای ارتباط با دوستان ، به اشتراک گذاری عقاید و دنبال کردن نام های تجاری محبوب هر فرد است ، پس جای تعجبی نیست که بتوان با قرارگیری در جریان این اطلاعات ، از داغ ترین رویدادهای موجود جهان – به ویژه در ارتباط با کار خود – آگاهی یافت .

شما می توانید هشتگ های مرتبط با کار خود را ببینید ، در گروه های مختلف عضو شوید تا شاهد باشید اعضا درباره چه چیزی صحبت می کنند ، طی یک بررسی از علاقه مندی دنبال کنندگان خود آگاه شده و یا اینکه در حالتی ایستا ، تنها به مشاهده تایم لاین و خوراک خبری خود بنشینیم  ؛ در نهایت بدین ترتیب در راه های استفاده از موضوعات ترند در سئو قدم گذاریم .

  • توئیتر

با تشابهی زیاد به فیسبوک ، توئیتر نیز درگاهی اینترنتیست که از وقایع آنلاین ، اخبار افراد مشهور و هر آنچه میان این دو پدیده است صحبت می کند . توئیتر دارای بخشی مجزا و نمایان برای نمایش ترندهای دنیاست که در کنار جستجوی هشتگ ها ، هر آنچه بطلبیم به ما ارائه می کند . از این گذشته تمایل به دنبال کردن چهره های شاخص اجتماعی و برندهای تجاری نیز مطلب دیگریست که به وفور درباره آن صحبت می شود .

  • ردیت

ردیت به عنوان سامانه ای که تا کنون به حق خود نرسیده است ، ابزاری بسیار ارزشمند است که هم امکان یافتن یک محتوا را مهیا کرده و هم شرایط عرضه نمونه های خود شما را فراهم می آورد . شما می توانید با کاوش “Subreddits” ، هر نوع واقعه ، فناوری ، سیاست و پدیده دیگری را که به حوزه کاری یا موضوع مورد تجسستان مرتبط است نمایان سازید . در ادامه حتی به قابلیت تقویت “karma” پست ها نیز برخورد می کنیم ، ویژگی شاخصی که امکان  تعامل بیشتر با پست های شما را فراهم می آورد . در نهایت می توان گفت که ردیت مکان مناسبیست که بدانیم دردنیا قیمت سئو سایت ، تجارت و فرا سوی آن چه می گذرد .

  • به دنبال فرصت ها بگردید

 

زمانی که شما دریافتید که چه موضوعی از جذابیتی بالا در حوزه کارتان و راه های استفاده از موضوعات ترند در سئو  برخوردار است ، آن هنگام است که می توانید به دنبال فرصت های تازه رفته و محتوایی جذاب تولید کنید . در چنین شرایطی دست ما برای خارج شدن از این محدوده و تفکر خارج از چارچوبی خاص به جای نگارش ساده یک انشعاب از مقاله ای جذاب و یا اظهار نظر در خصوص رخدادی خاص باز است ؛ لذا به جای شخم زدن اینترنت به دنبال موضوعی جدید ، شروع با چیزهایی که در خصوص برند خود می دانید بهترین شیوه پیشروی می باشد . اگر مخاطبینتان به آنچه که می خواسته رسیده اند و نام تجاریتان را در ورای پیغام آن شناخته اند ، استفاده از فرصت های مقالات صلب به جای شروع از ابتدا آن ها امری منطقی و کارآمد تر است .

این سوالات را در مسیر یافتن فرصت های محتوایی از خود بپرسید :

  • آیا شکافی در آنچه که تا این زمان بوده است را می پوشاند ؟ آیا جنبه ای از این موضوع وجود دارد که اخبار و وبسایت ها جا انداخته و یا بدان نپرداخته باشند ؟ آیا توانایی راه حل جدیدی برای این معضل داریم ؟
  • مخاطبین من در این لحظه در پی چه چیزی هستند ؟ آیا مشکلی وجود دارد که بتوانم در حل آن راهنما باشم ؟ شرایطی که ممکن است حتی با پرسش مستقیم از آن ها به پاسخی صحیح هدایت شود .
  • رقبایتان درباره چه چیزی سخن می گویند ؟ اگر همه رقبا در مورد مساله ای سخن می گویند که مهم می باشد ، بهتر است شما نیز وارد این مقوله شوید ؛ فقط مطمئن شوید که این موضوع واقعی ، مرتبط با مخاطبینتان و همچنین با ارزش بوده باشد و اصل یگانگی مقاله نیز حفظ شود .
  • چه چیزهایی در گذشته عملی شده و مفید بوده اند ؟ با صرف نظر از مطالب و موضوعاتی که همینک روی بورسند ، مطالبی نیز وجود داشته که در گذشته امتحان خود را به خوبی پس داده اند . آیا می توان با تغییراتی به روز و چرخشی مدرن ، مقاله ای ” همیشه سبز ” را بازآفرینی کرد .
  • چه جور محتویاتی در حوزه فعالیتی شما لینک پذیرترین ها هستند ؟ اگرچه یافتن پاسخ این سوال به تجسس بیشتری نیاز دارد ، اما جستجوی کلمات کلیدیتان سبب می شود تا به قسمت هایی از محتوا دستیابی پیدا کنید که به خوبی عملی شوند . اگر آن ها لینک های با کیفیت متعددی داشته باشند ، باید تجزیه و تحلیل کنید که آیا به شرایط ، امکانات و سیاست های شما همخوانی دارند یا خیر !

در همین رابطه من شروعی سرد را که بدون تحقیق و تفحص حول موضوعی انجام پذیرفته گرفته است را پیشنهاد نمی کنم . اگر شما به خوبی مخاطب خود را بشناسید ، به خوبی خواهید دانست که او چه چیزی را در چه قالبی می پسندد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...