راه های تولید محتوای همیشه سبز

راه های تولید محتوای همیشه سبز : پس از دانستن مفهوم “محتوای همیشه سبز ” در یادداشتی با همین نام ، اینک به بررسی ۱۰ راه خارق العاده برای تولید محتوای همیشه سبز در راستای بهینه سازی سایت می پردازیم :

راه های تولید محتوای همیشه سبز

  • راهنمایی های مفید در ارتباط با محصولات و حوزه کاریتان

ارائه نکات آموزشی تنها به کمک مخاطبینی که به دنبال اطلاعات هستند نمی آید ، بلکه برای پیشبرد اهداف سئوی سایت تان نیز کارآمد است . ارائه نکات آموزنده و راهنمایی های مرتبط در حقیقت معبری می گشاید که سبب می شود تا بتوانیم در بستری پر بازده ، کلماتی کلیدی که می خواهیم به صورت طبیعی به جایگاه مطلوبی برسند را بگنجانیم .

راهنمایی های مفید در ارتباط با محصولات و حوزه کاریتان

به طور مثال با نگاهی به این راهنمایی همیشه سبز سایت Effortless Gent که در خصوص رنگ لباس هایی است که ست می کنیم ، علاوه بر کسب اطلاعاتی مفید در خصوص رنگ پوشش در همه ماه های سال ، می توانیم کلمات کلیدی سایت را نیز در تار و پود این توضیحات ببینیم .

  • استفاده از ویدئو ها و دفترچه های راهنمای خوش ساخت

اگر شما چند جلد کتاب در خصوص “خیسی” و حسی که به انسان منتقل می کند بنویسید ، بی تردید به اندازه برخورد قطره ای آب با دستتان موثر نخواهد بود .

استفاده از ویدئو ها و دفترچه های راهنمای خوش ساخت

با اینکه این مثال دارای متغیر های فراوانی می باشد ، اما تاکید ما بر روی تجربه عینی یک مطلب و در این مورد خاص مشاهده آن می باشد . ارائه توضیح در خصوص یک محصول خوب است اما مشتریان در پی مشاهده طرز کار و شمایل محصول حین استفاده هستند . در نتیجه ساخت یک ویدئو ، کاتالوگ ، بروشور ، کالیته رنگ و مجموعه های دیگری که کیفیت محصول نهایی را نشان دهد – به عنوان محتوایی همیشه سبز – بسیار کاربردی خواهد بود .

  • جداول سایزبندی محصول

جداول سایزبندی محصول

زمانی که از سایز صحبت می کنیم تنها به یاد کفش و البسه نیافتید ! سایز بندی می تواند شامل هر پدیده ای که قابلیت خرید و فروش را داشته و در ابعاد و کیفیت های مختلفی یافت می شود صادق باشد ؛ به طور مثال ابزار آلات ، سخت افزارهای دیجیتالی ، وسایل منزل و … .

  • استفاده از داستان های عملی و مطالعات موردی موفق

«خیلی خوبه ها ولی به دردم می خوره ؟!» ؛ این جمله و عبارات مشابه مجموعه ای از عکس العمل هایی هستند که مشتریان در شرف خرید ، پس از پسند نهایی و پیش از پرداخت پول از خود می پرسند . بدین منظور ، استفاده از مثال های عینی و واقعی (و نه صرفاً دروغ های کلیشه ای) در بطن مقالات مرتبط بامحصول می تواند به ترغیب مشتریان و عبور از این معضل منجر شود .

حتماً برای شما نیز پیش آمده است که پس از فروش یک محصول ، به طریقی (مانند کامنت گذاری یا تماس تلفنی) مشتریان از کار تعریف کرده است و به نوعی پاسخ نیاز های خود را در پدیده مذکور دیده اند ؛ در چنین شرایطی با وی ارتباط برقرار کرده ، جزئیاتی که مد نظر وی بوده را مستحضر شوید و در صورت توافق وی ، از این بیانات در سایتتان استفاده کنید . پس از این ، با اشتراک گذاری یک مطالعه موردی یا داستانی موفق در زندگی واقعی مطمئن باشید که مراجعینی با نیازهای مشابه ، حتی اگر محصول را خریداری نکنند ، به شدت جذب این راه های تولید محتوای همیشه سبز و محصول تحت لوایش می شوند .

این در حالیست که در اغلب اوقات ، زمانی که خوانندگان می بینند فردی با نیاز های مشابه و مشکلی یکسان با آن ها از طریقی راضی کننده به مشکلاتش فائق آمده است ، همه تلاش خود را برای به دست آوردن محصول یا خدمت مذکور می کند .

  • لغت نامه تخصصی هر صنعت

در هر حوزه تجاری و فعالیت صنعتی ، بازاریابان امر دارای دایره ای از لغات و اصطلاحات خاص خود می باشند که برای فعالان این حیطه شناخته شده بوده و بکارگیری آن ها به عنوان راه های تولید محتوای همیشه سبز  باعث جذب مشتریان می شود . از سویی دیگر ، نام هایی تجاری و افراد سرشناسی نیز در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند که آشنایی با آن ها و داشتن پیش زمینه ای از اقداماتشان در مواردی بسیار کارساز می باشد . به عنوان مثال اگر موضوع سایت شما حول فروش پارچه می باشد ، دایره اصطلاحات آن (که ممکن است علاوه بر تعریف به یک لینک خارجی منتهی شود) می تواند مجموعه ای از تولید کنندگان بزرگ داخلی و خارجی ، مهمترین مشتریان شما ، تعریف اصطلاحات رایج در کار تولید و فروش پارچه و همچنین معرفی محصولات گوناگون باشد .

  • منابع انتقال داده

اگر می خواهیم که مخاطبینمان برای حصول اطلاع از مطلبی سایت ما را ترک نکنند ، پس باید همین اطلاعات را در صفحه خود بگنجانیم تا این افراد سردرگم نشوند . به عنوان مثال در دل یک مقاله ، چنانچه از اصطلاحی ثقیل استفاده می کنیم ، می توانیم در پاورقی یا لینکی داخلی به توضیح آن بپردازیم .

  • نکات و حربه هایی برای مصرف کننده در هنگام استفاده از یک محصول

نکات و حربه هایی برای مصرف کننده در هنگام استفاده از یک محصول

ترفندهای غیر رایج استفاده از یک محصول راهی جالب برای حداکثر کردن ارتباط مصرف کنندگان با محصولی خاص می باشد ؛ این در حالیست که در مواقعی حتی افرادی هم که وسیله مذبور را ندارند ، تحت تاثیر قرار می گیرد و برای پیاده سازی این حقه ، محصول مورد نظر را خریداری می کند . به عنوان مثال باز و بسته کردن جک ماشین با دریل که سبب می شود عده ای به فکر ابتیاع دریل بیافتند .

  • چک لیستی جامع

برای سفر ، آشپری ، باغبانی و حتی دفن و کفن چک لیستی وجود دارد که تهیه همه آن ها لازم است ؛ حال مشتری می تواند به یکباره همه آن ها را در کسری از زمان تهیه کند و یا اینکه یک به یک به دنبال محصولات و خدمات مورد نیازش برود . به عنوان مثال اگر تعمیرکار ماشین هستید ، در کنار انجام تمام و کمال وظیفه خود ، می توانید از خدمات تکمیلی خود نیز پرده برداشته تا در صورت نیاز مشتری آن را برگزیند . به طور مثال انجام خدماتی مانند تعویض روغن ، فیلتر های سوخت و هوا ، تعویض لنت و … که در دستور کار شما قرار دارد ، می توانید به مشتری خود گوشزد کنید .

چک لیستی جامع

در مثالی دیگر می توان به محصولات مورد نیاز برای سفر اشاره کرد (البسه مناسب ، چادر ، کیف و ساک ، محصولات بهداشتی ، اجاق های قابل حمل – منقل و وسایل آتش افروزی ، وسایل کوهنوردی ، ملزومات شنا و … ) که مجموعه های هوشمند با گردآوری آن ها ، علاوه بر گشودن گرهی از کار مسافرین دائمی ، انسان های دیگر را نیز به طبیعت گردی و گشت و گذار ترغیب می کنند .

  • سازماندهی لیست خدمات ، محصولات و منابع

یکی دیگر از راه های تولید محتوای همیشه سبز در مسیر سئو سایت و بهینه سازی آن ، استفاده از لیست خدمات ، محصولات و منابع مرتبط با حوزه فعالیتتان می باشد که علاوه بر تکمیل کار شما ، به ایجاد همکاری دوجانبه ای نیز ختم می شود .

به طور مثال اگر کار شما تنها فروش سخت افزار های تحریر و قلموهای نقاشیست ، می توانید با لینک کردن مجموعه های رنگ فروشی و یا گالری های نقاشی ، گستره وسیعتری را تحت پوشش لینک های خود قرار دهید .

  • موثر باشید

مرحله بعد از خلاق بودن در راه های تولید محتوای همیشه سبز ، موثر بودن است ! در موارد متعددی دیده شده است که اضافه کردن مطلبی مختصر و جزئی به همیشه سبز شدن صفحه ای منجر شده است . بطور مثال استفاده از Q&A یا بخش پرسش و پاسخ در صفحه یک محصول می تواند این صفحه را همواره در بین صفحات پر بازدید حیطه فعالیتی خود نگه دارد .

جمع بندی

مطالب فوق راهکار هایی بودند که با اعمالشان می توانیم محتوای خود را همیشه سبز نگه داریم . شاید اعمال این اقدامات در نگاه اول همچون عدم بکارگیری آن ها جلوه کند ، اما ماه ها و یا سال ها پس از آپلود یک محتوا خواهید دید که چطور عنوانی که به فراموشی سپرده شده ، با کمک راه های تولید محتوای همیشه سبز سر از گذشته بیرون برآورده و به کسب درآمد شما منجر گشته است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...