تعرفه بهینه سازی وب سایت

تعرفه بهینه سازی وب سایت

در بهینه سازی وب سایت برخی موارد وجود دارد که سبب اختلاف در تعرفه بهینه سازی وب سایت می گردد . از جمله آنها می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

۱) میزان چگالی کلمات :

میزان چگالی کلمات در واقع همان میزان بازدید کلمات در ماه می باشد که مشخص کننده میزان بازدید کلمه توسط موتور جستجو می باشد برخی کلمات دارای میزان بازدید بیشتر و در نتیجه مشاهده بیشتر و جستجوی بیشتر می باشند که سبب می گردد جستجو در آن کلمه بیشتر گردد . جستجوی بیشتر در آن کلمه سبب می شود سایت هایی که در جستجو های اول دیده می شوند دارای رقابت بیشتری با یکدیگر هستند و به طور کلی پیش از آنکه سایت در صفحه اول مشاهده شود ثبت این سایت و نیز ارتقاء رتبه سایت در کلماتی که دارای میزان بازدید های بیشتری باشند نیازمند لحاظ نمودن زمان و رعایت نکات بیشتر در بهینه سازی وب سایت می باشد .

۲) میزان عمومی و یا خصوصی بودن کلمات :

در واقع هر چی کلمه عمومی تر باشد دارای بازدید بیشتری می باشد مثل کلمه خرید ، فروش ، شرکت بهینه سازی وب سایت تیوا انتخاب این کلماتی به اینگونه را به هیچ وجه به کارفرمایان محترم پیشنهاد نمی دهد زیرا انتخاب این کلمات شامل تمام افرادی می باشد که در حال جستجوی خرید ملک  ، خرید اتومبیل و یا … می باشد بنابراین حتی در صورتیکه افراد با در نظر گرفتن هزینه های بیشتر در گزینه های برتر موتور جستجو گوگل قرار گیرند بازدیدی که از سایت وی صورت می پدیرد عملا” بازدید کننده با هدف نهایی نبوده و تنها جزء قسمت اندکی از آن می تواند با هدف بهینه سازی وب سایت مورد نظر باشد .

۳) تعداد کلمه ها در عبارات جستجو شده :

در واقع هر عبارتی که کارفرما به شرکت بهینه سازی وب سایت تیوا ارائه می دهد دارای تعدادی کلمه می باشد به عنوان مثال در صورتیکه کارفرما متقاضی عبارت خرید ملک در بابل باشد ، این عبارت از ۴ کلمه تشکیل شده است که در واقع به این عبارت،عبارت ۴ سیلابی گفته می شود . هر چه تعداد کلمات در یک عبارت کمتر باشد ، عبارت مذکور دارای رقابت بیشتر و در نتیجه دارای تعرفه بیشتر می باشد و این در حالی است که ممکن است یک عبارت دو سیلابی دارای میزان بازدید کمتری نسبت به یک عبارت دو سیلابی دیگر باشد .

بنابر آنچه ذکر شد شرکت تیوا برای تعرفه بهینه سازی وب سایت های کارفرمایان محترم  متناسب با هر کلمه کلیدی مورد سفارش کارفرما دارای تعرفه خاص خود می باشد بنابراین در صورتیکه شما بازدید کننده محترم متقاضی بهینه سازی کلمات مشخص خود می باشید جهت اطلاع از قیمت دقیق کلمات مد نظر خود می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

تعرفه بهینه سازی وب سایت تیوا

لازم به ذکر است که شرکت تیوا برای عملیات بهینه سازی وب سایت با توجه به میزان بازدید عبارت مورد نظر و بر اساس یک قالب کلی بیان شد نسبت به اعمال فاکتور های لازم برای کلمات مورد نظر اقدامات لازم جهت عملیات بهینه سازی وب سایت را انجام می دهد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *