بهترین راه افزایش سئو سایت در گوگل

یکی از نتایجی که هر شرکتی را به افزایش سئو سایت در گوگل ترغیب می کند ، کسب رتبه در خور و قابل قبول در موتور های جستجو می باشد که این به معنی افزایش فروش و کسب در آمد بیشتر برای مدیران هر مجموعه ایست ، شاید شما هم فکر کنید برای افزایش فروش خود حتما باید با کلمه هایی دشوار و قابل توجه در صفحه اول گوگل دیده شوید اما بررسی ها چیز دیگری را نشان می دهد .

افزایش سئو سایت در گوگل

  • کلمات کلیدی کم رقابت

یکی از ترفند هایی که برای بالا بردن رتبه خود در موتورهای جستجو و افزایش سئو وب سایت می توانید استفاده کنید سیاستی است که بسیاری از شما در کسب و کار خود استفاده می کنید ، به این معنی که وقتی رقابت در حوزه کاری شما بالاتر می رود اجناس خود را با قیمتی پایین و رقابتی تر عرضه می کنید و یا شرایط تسهیلاتی به مشتریان خود می دهید که کالای شما و یا محصول تان را به صورت شرایطی خرید کنند.

در مبحث سئو نیز همین موضوع صادق است و مصداق های فراوانی دارد از جمله این که شما به جای کلمه کلیدی مثلا “درب” بر روی محصول خود توجه را بگذارید و از کلمات و لغاتی مانند “درب اتوماتیک”یا “درب اتوماتیک ترک” کار کنید ، بررسی ها نشان از این دارد که بسیاری از مجموعه ها زمان خود را برای کلمات پر بازدیدی می گذارند که با توجه به میزان رقابت بالای کلمه دستیابی به موفقیت کاهش چشمگیری می یابد.

شما می توانید به جای قیمت سئو سایت برای یک کلمه گران بر روی انبوهی از کلمات با سئو ارزان قیمت سرمایه گذاری نمایید تا ببینید که چه شگفتی برای سایت و فروش شما اتفاق خواهد افتاد ، البته که در این امر خطیر باید با کارشناس سئو یا متخصص سئو مشورت نمایید زیرا ممکن است کلماتی را انتخاب کنید که خواسته های شما را برآورده نکند بنابراین یکی از راه های افزایش فروش که بیش از شصت درصد جستجو را در بر می گیرد کلمات کلیدی پر بازدید اما کم رقابت می باشد . البته که در سئویاب ما راهکار هایی را برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب ارائه خواهیم داد.

  • نوشتن مقاله مفید

یکی دیگر از راه های افزایش سئو سایت در گوگل  مقاله نویسی است که بی شک از مهمترین راه ها نیز می باشد ، شما باید بررسی کنید و ببینید که خواسته گوگل از وب سایت ها چیست و گوگل چرا این الگوریتم های مختلف را ارائه می دهد ، شاید به ذهنتان خطور کند که گوگل به دنبال مچ گیری از مجرمان است ؟ بله درست است، گوگل بعه دنبال افراد متقلب است در صورتی که تقلبی در کار شما نباشد مطمئن باشید که جریمه نخواهید شد.

شما باید تولید محتوایی سالم انجام دهید که به طور کپی از سایت ها و سایر منابع علمی کپی برداری نشده باشد و حاصل بررسی و مطالعه خودتان باشد شما می توانید با متون کاربردی که پاسخ نیاز جستجو گر را بدهد و آن را قانع کند که شما بهترین انتخاب هستید ، خود را نیز نزد گوگل محبوب کنید و به صدر نتایج موتور جستجوگر راه پیدا کنید.

البته که مقاله هر چه جامع تر باشد و مفید تر مطمئنا برای شما جایگاه بهتری در گوگل در نظر گرفته میشود ، گیرایی مقاله نیز از این نظر که به جذب مخاطب کمک کند و یا به اصلاح مخاطب را داخل سایت بکشاند بسیار مهم و با اهمیت است ، مقاله ای با یک عنوان جذاب و تحریک آمیز جهت ورود به وب سایت می تواند شما را به یک وبمستر خوب تبدیل کند و شما را به عنوان مرجعی در زمینه کاری خودتان معرفی نماید.

  • عدم استفاده از روش های سئو سریع سایت

یکی دیگر از مواردی که در افزایش سئو سایت در گوگل موثر است این است که بدانیم که راهی که ما طی می کنیم نیازمند صبر و حوصله فراوانی است به این معنی که برخی ها فکر می کنند با عجله می توان راه صد ساله را یک شبه پیمود و به نتایج شگرفی نیز دست پیدا کرد در پاسخ باید بگوییم که اتفاقا سئو یکی از طولانی ترین راه های دستیابی به موفقیت است که اگر حاصل شود کسب و کار شما را دگرگون خواهد ساخت .

البته راه های میانبر نیز برای سئو کم نیستند ولی اینکه تا کی و تا کجا بتوانند موفیتتان را تضمین کنند سئوال بر انگیز است ، شما میتوانید درکمتر از یک ماه به صدر نتایح موتور های جستجو برسید و در مدت کمتر از یک روز نیز از نتایج جستجو حذف شوید ، این همان سئو کلاه سیاه معروف است که سبب جریمه های سنگین برای سایت می شود.

کار کردن در روش فوق مانند ساختن قصری حبابی است که به راحتی از بین می رود ، توصیه ما به شما این است که گول شیادان را نخورید و روش های سریع سئو سایت را در تبلیغاتی مانند “در کمتر از یک هفته به صدر نتایج گوگل بیایید!” را غیر واقعی بدانید.

نتیجه گیری در بحث افزایش سئو سایت در گوگل

در قسمت فوق به سه راهکار اساسی برای افزایش سئو سایت در گوگل اشاره گردید که البته راهکار های متفاوت و فراوان دیگری نیز در این زمینه وجود دارد اما اگر مخاطبین عزیز ما با بررسی جامع خود موارد فوق را نیز به کار ببندند مطمئنا  شاهد نتایجی شگرف در بازه های طولانی مدت زمانی خواهند بود و صد البته که این نتایج در بهبود فروش و جذب مشتری هر مجموعه ای تاثیر گذار است .

با تکیه بر دانش فنی و عدم انجام راهکارهای اشتباه می توانید در دل گوگل جا پیدا کنید و خود را به عنوان برندی خوشنام در صدر نتایج گوگل ملاحظه کنید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...