تکنیک ساده و سریع سئو

تکنیک ساده و سریع سئو

در ذیل به برخی موارد اشاره خواهد شد که با در نظر گرفتن زمان بسیار اندک و تلاش کوتاه ، می تواند در سئو سایت تاثیر بسزایی داشته باشد ، در واقع حداکثر نتیجه با حداقل تلاش به دست آورده می شود  :

تمام افراد در جای جای هستی تمایل به انجام عملیات سئو یا بهینه سازی سایت و پس از آن دسترسی به بیشترین حجم ترافیکی می باشند در این قسمت به بررسی مواردی پرداخته می شود که می توان به آسانی حجم ترافیکی بسیار زیادی را در انجام کارهای ساده به دست آورد به گونه ای که نه جادویی در آن به کار رفته و نه چیز دیگری ، تنها موارد بسیار ساده ای می باشد که با در نظر گرفتن آن می توان به نتایج مطلوبی در سئو سایت رسید .

  1. تغییر ساختار URL ها :

URL ها می بایست به صورت مطلوب باشد ، در صورتیکه یک سری سلسله مراتب منطقی در سایت وجود داشته باشد سبب می گردد تا موتور جستجو به گونه ای سایت را مشاهده نماید که سایت شامل همان موارد می باشد . موضوع اصلی در سایت ها در صفحه اصلی و یا HomePage قرار دارد و صفحه اصلی نیز شامل تمام صفحات سطح دوم نیز می باشد و صفحات سطح دوم نیز شامل صفحات سطح سوم می باشد.

همانند سال های گذشته ، در صورتیکه از مدیریت های محتوی همچون جوملا ، وردپرس و … استفاده نمی نمایید می بایست پوشه هایی در سرور به منظور سامان دهی به این واقعیت در نظر گرفته شود و این در حالی است که با سیستم مدیریت محتوی ای چون وردپرس می توان این عملیات را به سادگی با استفاده از سیستم Categorical این عملیات صورت می پذیرد و پس از آن نیز می بایست سیستم PermaLink ها استفاده گردد و پس از آن نیز Htaccess تمام URL ها را بازنویسی می نماید . در صورتیکه امکان تعریف سطح دوم برای صفحات وجود ندارد از مبحث وبلاگ ها می توان استفاده نمود . در واقع این راهی است که موتور جستجو می تواند صفحات مهم را از صفحات غیر مهم تشخیص دهد .

۲٫ کاهش صفحات کم کیفیت و کم ترافیک :

موتور های جستجو پس از بررسی صفحات سایت تعداد محدودی از آنها را در بررسی مجدد خالی می نمایند تا صفحات جدید را جایگزین صفحات قبلی نمایند بنابراین خزنده ها مدام از محتوی ارزشمند سایت بررسی های لازم را انجام می دهند . بنابراین از صفحات با کیفیت اندک و یا ترافیک اندک کاهش داده شود .

مواردی که می بایست در صفحات در نظر گرفته شود شامل :

A) حذف صفحاتی که دیگر در لیست کسب و کار فعلی قرار ندارد و در گذشته وجود داشته است .

B) صفحاتی که می توانند در یکدیگر ادغام شوند می بایست با هم ترکیب شده و در نهایت تحت قالب یک صفحه ظاهر شوند .

C) صفحاتی که همه دارای یک محتوی می باشند به عنوان مثال در مبحث بوتیک ( بوتیک در تهران ، بوتیک در شیراز ،بوتیک در اصفهان و … ) تمام صفحات در یک راستا و یک محتوی را با اندکی تغییر دارند ، که می بایست تمام آنها تحت یک مطلب ادغام شوند .

D) حذف پست های زائد  ،به گونه ای که می بایست تمام پست های زائد حذف گردد ، که این مورد در سئو سایت بسیار تاثیر گذار می باشد .

E) محتویاتی کمتر از ۵۰۰ کلمه می بایست حذف گردد ، حداقل تعداد کاراکترهای موجود در یک صفحه می بایست ۷۵۰ کاراکتر باشد تا در سئو بسیار مفید واقع گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...