گوگل به کمپانی کاملا سبز تبدیل می شود

گوگل به کمپانی کاملا سبز تبدیل می شود

خارج از بحث خدمات سئو شاید این خبر در دنیایی که از مصرف سوخت های فسیلی تمامی نیاز های خود را تامین می کند برای همگان خبری جدید محصوب می گردد ، گوگل از این پس در تلاش است که تمامی نیاز های خود را از منابع انرژی خورشید و باد تامین کند ، البته در مرحله اول این تصمیم تا بحال گوگل ۴ میلیون دلار به طور کل هزینه داشته است .

سم ارنس مدیر ارشد بخش انرژی گوگل است که می گوید گوگل تمرکز بیشتری را بر تامین انرژی مورد نیاز خود به صورت انرژی بادی سرمایه گذاری کرده است. و با این احتساب گوگل کمپانی سبز شده است .گوگل همچنین به راه اندازی مزارع بادی خود نیز اقدام نموده است.

در مجموع می توانیم اینگونه ارزیابی کنیم در دنیایی که همواره سوخت های فسیلی با خود ،  گرمایش زمین و آلودگی به همراه می آورند . استفاده گوگل از این نوع انرژی می تواند به عنوان یک الگو جدید مطرح شود و به تمامی  شرکت ها این راهکار جدید را بدهد و البته که باعث کاهش هزینه های این کمپانی بزرگ و همچنین محبوبیت روز افزون این شرکت در دنیا خواهد بود.

منتشر شده  توسط سئویاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...