نکات تکمیلی افزایش بهره وری سئو

نکات تکمیلی افزایش بهره وری سئو : مقاله پیش روی قسمت ششم و پایانی مجموعه یادداشت های ” عادت های بدی که بازدهی سئوسایت شما را کم می کنند” می باشد . در مقالات گذشته گفتیم که برای افزایش بهره وری سئو سایت ، به جای اینکه عملی خارق العاده را آموخته یا روشی دشوار را بکار ببندیم ، تنها کافیست که یکسری از عادت های بد روزانه خود را کنار گذاشته و یا در راه مدیریت یا کاهش غلظت آن گام برداریم ، تا فرصت سر از خاک بیرون آوردن برای دانه های بازدهی سایتمان فراهم شود .

این توضیحات که علاوه بر بهینه سازی سایت و تولید محتوا برای مشاغل متعددی صادق بوده و دستورالعمل هایی جامع و عمومی را در خود جای داده است ، با این نکته شروع شد که توجه مستمر به ایمیل های دریافتی ، پیغام های واصله در شبکه های اجتماعی یا پاسخگویی به پیامک های عادی به شدت وقت مفید ما را می کشند و باید فکری به حال آن ها کرد .

نکات تکمیلی افزایش بهره وری سئو

مقابله با مزاحمت های محیطی که حواسمان را در سر کار پرت می کنند ، داشتن برنامه ای هفتگی و ماهانه ، داشتن زمانی برای استراحت روزانه ، داشتن برنامه در جلسات کاری و مکالمات تلفنی و تمرکز بر روی نکات مهم و تمرین دادن مغز به عدم توجه به نکات غیر ضروری خلاصه ای از نکاتی بود که به آن ها اشاره شد ، حال در ادامه مقاله نکات تکمیلی افزایش بهره وری سئو قصد داریم تا به یک جمع بندی نهایی از این موضوع برسیم .

 

 

انجام این کار به اندازه استراحت های روزانه مهم است

 

همانطور که استراحت های کوتاه و در نظر داشتن اوقات فراغتی برای دور شدن از امور روزمره لازم است ، گاهی نیازمند آن هستیم تا مدت وکیفیت این سرگرمی ها را افزایش داده و به کلی از محیط کار دور شویم .

اینگونه تفریحات که عموماً در تعطیلات و روزهای پایانی هفته تحقق می یابد برای هرکس به طریقی خودنمایی می کند ،  به عنوان مثال یکی از همکاران من با موتورسواری ،  دوست دیگری با شرکت در کلاس های موسیقی و نفر سوم نیز با شنا کردن به اوج تمرکز خود دست پیدا می کنند .

در ایام مذکور اهمیت استراحت و رسیدگی به زندگی شخصی به اندازه زیاد می باشد که عدم پرداختن به آن عملکرد شما در هفته بعدی را تحت الشعاع قرار می دهد . به همین دلیل می توان مجموعه اموری که در طول هفته برای خود قدغن کرده بودید (مانند پرداختن به سرگرمی های وقتگیر و بی فایده برای سئو ) را از سر گرفته و کارهایی که خود را ملزم به انجام آن ها می کرده اید (مانند نگارش مقاله ای ۲۰۰۰  کلمه ای در زمانی محدود و مشخص) متوقف کنید .

به عنوان مثال من که تلفن همراهم را به منظور عدم پرت کردن حواس و تمرکزم در محیط کار مخفی کرده و از سوی دیگر ایمیل ها و اعلان های راه های ارتباطی با مشتریان را در زمان های خاصی از روز بررسی می کنم ،  در روزهای تعطیل این محدودیت ها را برداشته و  به طریقی کاملاً برعکس امور کاری را در سایه امور تفریحی و سرگرمی خود نگه می دارم .

گفتنیست که عده قابل توجهی نیز پای را از این فراتر گذاشته و همانند رعایت رژیم های غذایی و تناول محصولاتی سالم ، خاموش و از دسترس خارج کردن لوازم الکتریکی خود را عملی مفید و تاثیر گذار در راستای افزایش سطح سلامت روحی و جسمی خود می دانند ؛ بدین ترتیب می توان گفت که این افراد در روزهای تعطیل عملاً از دسترس خارج شده که این پدیده هم موافقان و مخالفان خاص خود را دارد .

 

سوال نپرسیدن

سوال نپرسیدن

یکی از عواملی که سبب می شود تا افراد در کار خود – به ویژه در طولانی مدت – بهره‌ وری نداشته باشند عدم پرسش در خصوص پدیده یا موضوعی است که شناختی از آن ندارند .

سوال پرسیدن باعث یادگیری سریع تر شما می شود که همین امر به عنوان یکی از نکات تکمیلی افزایش بهره وری سئو ، سرعت بازدهی موثر را در بلند مدت افزایش می دهد . خیلی از مردم از سوال کردند می هراسند ، چرا که فکر می کنند در صورت پرسش ظاهری احمقانه گرفته و نادان به نظر می رسند . از سویی دیگر افرادی نیز وجود دارند که علاوه بر این ترس ، شوق زیادی هم برای یادگیری داشته و در میان این دو عامل دافعه و جاذبه ، تنها کاری که از دستشان بر می آید نشستن و صبر کردن در یک محفل – مثلاً کلاس درس – برای شرح مجدد موضوع توسط متکلم و یا طرح سوال خودشان از دهان فرد دیگری می باشد که این عمل هم نکات منفی بسیاری دارد .

 

در خصوص نکات تکمیلی افزایش بهره وری سئو باید گفت که اگر شما سوال بپرسید ، زمان بسیار زیادی در کار ذخیره خواهد شد ‏. Ray Dalio به عنوان موسسه “بریج واتر” در کتاب “اصول” خود می‌گوید که «هر کس حق  و مسئولیت این را دارد که در خصوص چیزهایی که برای او مهم است ، مطالبی را بداند . »

این نویسنده در ادامه می‌گوید اگر در خصوص مطلبی چیزی نمی دانید اما مشتاق دانستن و یادگیری هستید ،  به خود بگویید که مهم نیست ! بگذار برای دیگران نادان به نظر برسم اما حتماً باید در خصوص این مطلب اطلاعاتی به دست بیاورند و بیشتر بدانم !

این را بدانید که پرسیدن در کنار سراپا گوش بودن برای فهم جواب ، یکی از سریعترین راه های آموختن بوده و فراموش نکنید که هرچه اطلاعات شما در زمینه ای بیشتر باشد ، با راحتی بیشتری می توانید امور آینده مربوط به آن را انجام دهید .

 

عدم مسئولیت پذیری و شفافیت

 

افرادی که در کارهای خود مسئولیت پذیر نبوده و با شفافیت کاری را پیش نمی‌برند در بلند مدت دچار مشکلات عدیده ای در بهره‌وری خویش می شوند . این ادعا به این دلیل بیان می شود که چنانچه افرادی در کار خود شفافیت نداشته باشند و مسائل کاریشان را از همکاران مخفی کنند ، سبب می شود تا مشکلی کوچک بدون توجه دیگران همچون گوله برف غلطانی در دامنه کوه بزرگ شده و در نتیجه چنانچه این مخفی کاری به مشکلی اساسی تبدیل شود ، راه حلی پیچیده و مشقت بیشتری برای حل و فصل آن نیاز باشد .

اگرچه شاید به عنوان یک کارمند یا عضوی کوچک از یک مجموعه بزرگ شما موظف به پاسخگویی و ارائه همه اطلاعات و دانسته های خود به سرپرستتان باشید ، اما در مواردی که مدیر یک مجموعه در یک ساختار استبدادی به نظارت و تصمیم‌گیری مشغول است ، گاهی پیش می‌آید که در خصوص اتفاقی ویژه تنها با فرد یا دپارتمانی خاص از مجموعه خود صحبت می کند که این عامل باعث می‌شود بدون در نظر داشتن آراء و همچنین شرایط واحدهای دیگر کار در ادامه به بن بست برسد .

به همین دلیل است که گفته می شود با تبدیل کردن شفافیت و مسئولیت پذیری به یک عادت همیشگی از این اتفاقات وحشتناک جلوگیری کرده و کسب و کار خود را بواسطه از بین بردن همه اسرار آن به سمت شرایطی بهتر هدایت کنید .

 

زندگی با سبکی ناسالم

زندگی با سبکی ناسالم

داشتن یک زندگی سالم به عوامل متعددی از جمله خورد و خوراک ، استراحت ، ورزش ، آرامش روحی ، ثبات در امور اساسی زندگی و جمله اموری که کیفیت آن را دستخوش تغییرات قرار می دهد بستگی دارد ، در نتیجه نمی‌توان به سادگی در آن تغییراتی ایجاد کرد و از سوی دیگر با رها کردن آن به حال خودش ، شاهد زوال و حرکت به سوی تخریب آن بود . شما اگر ارزش و منزلت بهترین شرایط خود و فوایدی که از قِبَل آن شامل حالتان می شود را ندانسته و نشناسید ، بی‌تردید به آن دست نیز نخواهید یافت .

 

این را بدانید که هیچ انسان موفقی با خوردن غذای ناسالم ، عدم استراحت کافی ، نداشتن آرامش روحی ، عدم تناسب اندام و مشکلات متابولیسمی در کار خود موفق نبوده و چنانچه به هدفش برسد ، این موفقیت پایدار نخواهد بود .

راه حل فائق آمدن بر این مشکلات بسیار ساده می باشد اما به ممارست و ثبات قدم نیاز دارد . برای یافتن بهترین راه حل های زندگی اعم از عادات غذا خوردند ، ورزش کردن ، ساعات خوابیدن و … شما نیازمند امتحان کردن راه های مختلفی می باشید ؛ پس اگر راه مناسبی را  یافتید آن را به عادتی همیشگی تبدیل کنید .

علاوه بر این که هر کس دارای جایگاهی مختص به خود در کسب و کارش می باشد ، همه انسان ها از نظر فیزیکی و ذهنی با یکدیگر متفاوتند پست بدون پیروی کورکورانه از سبک زندگی دیگران آنچه را که با نیازهای شما همخوانی داشته و سبب می شود تا به حداکثر بازدهی خود برسید انتخاب کنید . به عنوان مثال چنانچه خود می دانید محصولات خوراکی شرکت خاصی به شما انرژی جسمی و ذهنی داده و سبب می شود تا برای انجام کار توانایی بیشتری داشته باشید ، مصرف آن را در عادت های غذایی خود بگنجانید . در نهایت مطمئن باشید که اگر طبق نکات تکمیلی افزایش بهره وری سئو ، سبک زندگی خود را بر اساس سبکی سالم و غیر اقتباسی تعریف کنید ، بهره وری شما نیز افزایش خواهد یافت .

 

تیز نکردن هر روزه ابزار رزم

 

نکته دیگری که در نکات تکمیلی افزایش بهره وری سئو از اهمیت بالایی برخوردار است یادگیری مستمر در طول دوره کار می باشد .

اگر یادگیری از طریق گوش دادن یک نوای آموزشی در مسیر خانه تا سر کار یا برعکس میسر می‌شود ، اگر از طریق مطالعه به مدت یک ساعت هر شب پیش از خواب محقق می گردد و یا برای کسب آن نیازمند حضور در کلاس های سنتی و فیزیکی هستید ، آن را در هر شرایطی به عادت دائمی خود تبدیل کنید .

در ادامه گفتنیست که اگر شما دانش و اطلاعات بالایی داشته باشید ، در نتیجه از مسائل بیشتری سر در آورده و در زمان تصمیم گیری با توجه به افق های روشن و دورتری که در اثر همین دانسته ها برای شما پدید آمده اند ، می توانید در راه های بهتری قدم بگذارید .

 

سخن پایانی نکات تکمیلی افزایش بهره وری سئو

این که در معرفی سلسله عادت های بدی که بازدهی سئوسایت شما را کم می کنند دو عامل سلامت و کسب علم در انتها ذکر شد بی دلیل نبود . همانطور که معتقدیم عقل سالم دربدن سالم است چنانچه کالبدی سلامت نداشته باشیم ، با وجود رعایت همه موارد گفته شده در این شش مقاله ، به  حداکثر بازدهی ذهنی خود نمی‌رسیم . از سوی دیگر چنانچه ذهن آماده به یادگیری در جریان آموزشی مستمر و همه روزه قرار نداشته باشد ، خود را با شرایطی که در آن به وجود دارد وفق داده و باعث می شود تا با فرض اینکه در ایده آل ترین حالت ممکن خود قرار دارد ، به مسائل از زوایای دیگر نگاه نکرده و یا پروسه های یادگیری گاه و بیگاه را به تعویق بیاندازد .

در نهایت در مطلب نکات تکمیلی افزایش بهره وری سئو لازم به تاکید است که بدون وجود هر یک از این دو عامل شما به بهترین شخصیتی که می توانید باشید ، تبدیل نمی‌شوید . این را هم بدانید که اگر بنا به نکات تکمیلی افزایش بهره وری سئو ، یک زندگی کاری مملو از پویایی و خلاقیت را آغاز می کنید ، نه تنها بر روی شخصیت تجاری شما بلکه بر روی شخصیت حقیقی و زندگی اجتماعیتان نیز تاثیرگذار است . بهینه سازی زمان یکی از ساده ترین راه های مدیریت  بحران بوده و سبب می‌شود تا با خلق عادت‌های جدید به افزایش بازدهی امور روزانه خود برسیم .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...