لینک سازی در سئو

امروز می خواهیم راجع به لینک سازی در سئو صحبت کنیم لینک سازی یکی از مباحثی هستش که بسیار جامع است ، لینکسازی شامل لینک سازی در شبکه های اجتماعی،  لینک سازی در فرم ها و بسیاری موارد این چنینی می شود برای ساختن لینک یکی از بهترین کارهایی که ما می تونیم انجام بدیم ساخت لینک در شبکه های اجتماعی هست با توجه به اینکه شبکه های اجتماعی از تعداد مخاطب بسیار زیادی برخوردار هستند و با توجه به اینکه ساخت لینک در شبکه های اجتماعی دارای اهمیت های فراوانی با توجه به بالا بودن پیج اتوریتی اینگونه سایتها دارد.

لینک سازی

ما برای اینکه بتوانیم در شبکه های اجتماعی لینک سازی بکنیم ابتدا باید شبکه های اجتماعی پرمخاطب ایجاد کنیم ساخت شبکه های اجتماعی پرمخاطب مشمول هزینه و زمان زیادی خواهد بود بنابراین آن طور که در افکار ما قرار دارد گرفتن بک لینک از این گونه شبکه ها بدون هزینه نخواهد بود.

برای کار بر روی شبکه های اجتماعی پرمخاطب مانند فیسبوک گوگل پلاس لینکدین ابتدا به امر باید یک شبکه اجتماعی بسازیم و سپس آن را گسترش بدهیم برای گسترش دادن شبکه های اجتماعی  ما باید به تعداد دوستان اهمیت ویژه بدهیم،  شما در نظر بگیرید که گوگل اگر بخواهد مانند یک کاربر عادی رفتار کند به شبکه اجتماعی اهمیت می دهد که تعداد دوستان بیشتری دارند و  مطالب بیشترین رابطه را گذاشته‌اند ، برهمین مبنا ابتدا به امر برای شرکت خود یک شبکه اجتماعی ساخته و سعی بر جذب افراد به عنوان دوست برای این شبکه می نماییم برای  انجام این مهم در اشتراک گذاری مطالب سایت به طور منظم و پیوسته و حتی روزانه در داخل سایت اقدام می‌کنیم این اقدام ما سبب می شود که گوگل به محتوای ما اهمیت ویژه ای بدهد و با این کار توانسته ایم  بک لینک هایی با  پیج اتوریتی بالا ایجاد نماییم.

برخی از شبکه های اجتماعی هنوز هم بک لینک فالو ارائه می دهند و البته برخی دیگر از آنها که تعدادشان کم هم نیست بک لینک ها را به صورت نو فالو ارائه می دهند ، در اینجا برای ما بالا بودن یا نبودن اهمیتی نخواهد داشت .در اینجا به این موضوع اهمیت می دهیم که از یک شبکه اجتماعی پرمخاطب  بک لینک گرفته ایم و البته شایان ذکر است که این شبکه های اجتماعی به خودی خود  به خودی خود نیز باعث افزایش فروش ما خواهند شد.

شبکه های اجتماعی مانند لینکدین با توجه به اینکه در ایران فیلتر نیستند می توانند بازار هدف خوبی را برای ما ایجاد کنند که این بازار هدف شامل بسیاری از شرکت‌ها و افرادی می‌شود که در حوزه فعالیت خود حرفی برای گفتن دارد. پس شبکه های اجتماعی علاوه بر لینک سازی برای ما سود آوری های دیگری نیز دارد که ما می‌توانیم روی سودآوری آنها حساب باز کنیم.

شبکه اجتماعی مانند فیس بوک

شبکه اجتماعی مانند فیس بوک بیشترین مخاطب را دارد  و می تواند به عنوان یک رسانه اجتماعی خوب در جذب افراد به وب سایت ما به بهترین نحو عمل کند همچنین تعداد کاربر هایی  که از حساب توییتر استفاده می نمایند کم نیست بنابراین می توانیم با تولید کردن مطالب سایت خود و افزایش بازدید آن و همچنین در نهایت افزایش فروش خودمان کمک کنیم.

بعضی از دوستانی که وقت کافی برای سرمایه‌گذاری در سایت خود داشته باشند و بتوانند مطالب خود را به طور مرتب و روزانه در کلیه شبکه های اجتماعی موثر در سئو انتشار بدهند مطمئن باشند که در کوتاهترین زمان ممکن نتایج خیلی خوبی را به دست خواهد آورد اما متاسفانه در کشور ما تنها و بر روی سئو یا شبکه های اجتماعی به صورت جداگانه و هدف دیده نمی‌شوند. بسیار خرسندیم بگوییم که سئویاب به عنوان یک مرکز تخصصی حقوق به شبکه اجتماعی های مخاطبانی که اهمیت این موضوع را در کسب و کار خود در کردند ویژه ارائه می نماید وب سایت های طراحی شده و یا بهینه سازی شده توسط سئویاب دارای کلیه شبکه های اجتماعی پر ارزش از نظر سئو و از نظر کارایی می باشند.

یکی دیگر از راه هایی که می توان از آن کسب بک لینک نمود و از راه های مجاز از نظر گوگل می باشد ساخت لینک در فرم ها ی مرتبط با وب سایت خود می باشد شما می‌توانید به طور مرتب فرم های پربازدید ایرانی را رصد نمایید و در آن دسته از فرم هایی که احساس می کنید به کسب و کارتان نزدیک‌تر است مطلب ارائه نمائید. لینک منبع را به سایت خود معرفی نمایید این کار سبب می‌شود که شما بتوانید در مدتی کوتاه تعداد زیادی بکنید با پیج مدیریتی بالا به دست آورید که البته از نظر سئو برای شما اهمیت فراوانی دارد که این کار به طور مداوم انجام شود زیرا بسیاری از دوستان هستند که در یک بازه زمانی کوتاه بر روی فرم ها فعالیت می کنند و سپس این فعالیت را قطع می کند که این کار می تواند به سئو سایت شما آسیب برساند.

شما می توانید با یک برنامه ریزی منظم به تعداد قابل توجه بک لینک دست پیدا کنید که این روال می تواند در دراز مدت وبسایت شما را به یکی از مرجع ها در زمینه کاری خودتان تبدیل نماید البته ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که بدانید وب سایت هایی را به عنوان فرم انتخاب نمایید که از نظر گوگل اسپم نباشند زیرا اگر فرمی را انتخاب نمایید که تولید اسپم نماید نتیجه آن یا در سایت شما بی اثر و یا منفی خواهد بود.

نتیجه گیری لینک سازی

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشه و بتونه نظر شما رو راجع به ایجاد بک لینک و بک لینک رایگان در سایت تامین کند البته روش های دیگری هم به عنوان سئو کلاه سیاه مطرح هستند که ما اصلاً انجام آنها را به عنوان یک مرجع توصیه نمی‌کنیم.

در روش‌های فوق ما یاد گرفتیم که با استفاده از شبکه های اجتماعی و فرم ها می توانیم کلی بک لینک با ارزش با پیج اتوریتی بالا به دست آوریم و لزوماً برای بدست آوردن چنین لینکهایی نباید هزینه نمود، امیدواریم که مقاله فوق بتواند با صحیح به کار بستن آن به وب سایت شما و رشد سایت شما کمک نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...