قانون کلی سئو برای الگوریتم های گوگل

قانون کلی سئو برای الگوریتم های گوگل

در هر سال طی چندین ماه مختلف گوگل الگوریتم موتور جستجوی خود را تغییر می دهد و در این حال موضوعی که بیش از هر چیز برای سئو سایت مهم می باشد

نحوه بهینه سازی سایت ها می باشد که متناسب با روند و نحوه ای که در سئو مورد استفاده قرار می گیرد می تواند در این الگوریتم ها تغییرات مثبت و یا منفی داشته باشد در صورتیکه روند بهینه سازی whiteseo باشد صاحبان سایت ها می توانند نتایج مثبتی را در هر تغییر الگوریتم شاهد باشند و در صورتیکه سئو به صورت BlackSeo انجام شده باشد چیزی جز افت رتبه و یا کاهش رتبه وجود نخواهد داشت .

بنابراین چیزی که در تغییرات الگوریتم گوگل وب سایت را تحت الشعاع قرار می دهند روند بهینه سازی است و چیزی جز این وجود ندارد .

و اما موضوع مهمی که در این قسمت می توان مطرح نمود نکات مهم سئو می باشد که در این تغییرات ، صاحبان سایت ها تنها شاهد روند سعودی سایت های خود باشند . رعایت نمودن نکات کلیدی و اساسی و به صورت کاملا” اصولی و منطقی سبب پیشرفت سایت در تمام تغییرات الگوریتم ها می گردد .

و اما قانون کلی که در تمام الگوریتم های گوگل مورد بحث و بررسی قرار می گیرد ، استفاده از مبحث whiteSeo در سئو سایت ها می باشد به گونه ای که هر وبمستر می بایست جهت سئو از محتوی مطلوب و مفید که کاربر پسند باشد و به صورت تکراری در سایت های دیگر وجود نداشته باشد و به علاوه استفاده از لینک هایی که می تواند سبب افزایش رتبه سایت گردد ( نه به صورت خریداری شده باشد و نه به صورت لینک هایی مضر ار هر سایت که مورد دسترسی قرار می گیرد ) .

و نکته مهم دیگری که می بایست پیش از هر مورد دیگری مطرح گردد ، سئو ساختار سایت به نحو مطلوب می باشد که البته در این صورت ساختار سایت یکبار برای مدت زمان طولانی بهینه خواهد ماند .

بنابراین در صورتیکه تمایل به مشاهده سایت خود در نتایج برتر گوگل همزمان با تغییرات گوگل را دارید می بایست برای مطالب و محتوی سایت خود اهمیت بسیار زیادی قائل شوید در این صورت نه تنها موتور جستجوی گوگل بلکه تمام موتورهای جستجو سایت شما را در نتایج برتر قرار می دهند .

و اما موضوع مهمی که در این قسمت مطرح می گردد همزمان با تغییر الگوریتم گوگل می بایست تغییراتی هر چند ناچیز در وب سایت خود اعمال نمایید به گونه ای که در تغییرات الگوریتم همچنان رتبه خود را حفظ نمایید ، در هر الگوریتمی که به وقوع می پیوندد می بایست تغییراتی که مد نظر گوگل می باشد در سئو سایت لحاظ گردد تا در این صورت شاهد پیشرفت روز افزون سئو باشیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...