فاکتور های نوشتن یک مقاله خوب

توضیحات متنی فیلم را می توانید از اینجا مطالعه فرمایید: فاکتور های نوشتن یک مقاله خوب ، یکی از مهمترین مواردی که در بهینه سازی سایت هست نوشتن یک مقاله خوب است .می خواهیم امروز نوشتن یک مقاله خوب را با هم بررسی کنیم .

فاکتور های نوشتن یک مقاله خوب

جدید ترین ویژگی یک مقاله خوب تعداد کاراکترهای آن است .
که برای گوگل مهم شده است .
برای اینکه یک مقاله خوب بنویسیم باید تعداد کاراکترهای ما حداقل ۱۰۰۰ کاراکتر باشد .
این در صورتی است که در گذشته تعداد کاراکترها برای یک مقاله خوب حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ بود، البته که این کارها باید به صورت غیر تکراری باشد، غیر تکراری به این معنی است که ،از این کاراکترها در طول متن بیشتر از یکبار استفاده نشده باشد .
و البته که این موارد توسط الگوریتم های گوگل قابل شناسایی است .
مثلاً بنده اگر عبارت من یک سایت خوب دارم را حدود ۲۰ بار استفاده کنم این برای گوگل قابل تشخیص است .

دومین مطلب استفاده از تصاویر داخل مقالات است تصاویر باید جذاب و گیرا باشد ، این موارد باعث می شود که شما بتوانید یک مقاله خوب بنویسید و این به رشد وب سایت شما کمک خواهد کرد ،شرکت های مانند سئویاب که در زمینه سئو وب سایت فعالیت می کنند ،می‌تواند در نحوه نگارش مقاله و از صفر تا صد این کار را به شما کمک کنند .
اما اگر پیش بینی بودجه موضوع را ندارید و یا خودتان می خواهید این کار را انجام بدهید ،ما به شما توصیه می‌کنیم تمام پیشنهادات ما در این فیلم آموزش سئو را به کار ببندید این موارد سبب افزایش رتبه سایت شما و افزایش بازدید شما در موتور جستجوی گوگل خواهد شد . موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...