امکان جدید توئیتر

امکان جدید توئیتر

توئیتر اعلام کرده است با توجه به بررسی هایی که انجام داده  از این به بعد می توانید توئیت ۲۸۰ کارکتری ارسال کنید و یا به عبارت دیگر میتوانید دوبرابر توئیت کنید.

اگر از کاربران توئیتر باشید و از این شبکه اجتماعی استفاده کرده باشید حتما میدانید که توئیتر قبلا اماکن ارسال تنها ۱۴۰ کارکتر به زبان انگلیسی را میداد . اما اکنون بررسی هایی انجام شده و این شرکت را به این نتیجه رسانده است که توئیت را دو برابر کند این بدان معنی است که میتوانید دو برابر تایپ کنید ، در تحقیقات این شرکت آمده است که نزدیک ده درصد افراد متن های ۱۴۰ کارکتری را استفاده می کنند این یعنی نهایت متنی که می شد ارسال نمود اما در کشور دیگری مانند ژاپن طول این متن به چهار درصد میرسد.

امکان جدید توئیتر
امکان جدید توئیتر

البته لازم به ذکر است که این افزایش برای زبان های آسیایی نیز در حال بررسی است ، برای این که مطمئن شود این امکان برای شما فعال شده است یا خیر میتوانید در توئیتر شروع به تایپ نمایید اگر از عدد ۲۸۰ شروع شد یعنی برای شما نیز فعال شده است.

بهرحال امروزه بسیار از چهرهای مطرح دنیا برای رساندن پیغام خود به مخاطبان از توئیتر استفاده می کنند، وطبیعی است که مدیران این شرکت مدام در حال بروز رسانی و تقویت این شبکه اجتماعی باشند.این امکان جدید نیز میتواند باعث شود کاربران جدیدی این شبکه اجتماعی را برای رساندن پیغام خود انتخاب کنند.

منشر شده  توسط سئویاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...