اقدامات لازم برای تولید محتوایی لینک پذیر

پس از اینکه به اهمیت تحقیق ، ایده پردازی و جمع آوری داده های کاربردی به عنوان اقداماتی پیش نیاز در قسمت اول مقاله اقدامات لازم برای تولید محتوایی لینک پذیر ( تحت عنوان ۸ راه تولید محتوایی لینک پذیر ) پی بردیم ، اینک زمان آن رسیده تا کار خود را وارد مرحله عملیاتی کنیم .

اقدامات لازم برای تولید محتوایی لینک پذیر

۴ قالب

قالب

وقتی که اطلاعات خود را جمع آوری کرده و پس از پیرایش داده ها می دانید که چه می خواهید بگویید ، زمان آن فرا می رسد که این پدیده سیال را در قالبی مناسب بریزید . در این راه ساخت قالبی درخشان ، فانتزی یا پیچیده هیچ تضمینی بر مقبولیت بیشتر محتوای شما نیست ؛ در نتیجه اگر از قوّت محتوای خود اطمینان داشته و توانایی طرح روایت گیرا و جذابی پیرامون آن را دارید ، ، پس اصل سادگی را فراموش نکنید و با ذخیره منابع مالی که این عمل در پی دارد ، مطلبی کاربر پسند منتشر کنید .

۵ داستان

داستان

این گام از اقدامات لازم برای تولید محتوایی لینک پذیر سبب می شود تا ماحصل فعالیت های شما از خوب به عالی تبدیل شود . اگر شما توانایی کش دادن قسمتی از مطلب خود به نحوی هنرمندانه و خواننده پسند را دارید و یا قلابی برای گیر انداختن مخاطب در بطن نقشه یا تصویری قرار داده اید ، از اینکه از حداکثر پتانسیل مقاله خود برای جذب لینک های سودمند بیشتری استفاده کرده اید ، خاطر جمع باشید . در خصوص طراحی نمایه ها نیز نکاتی که معمولاٌ مورد توجه قرار می گیرد خود ذات داستان سرایی نیست ، بلکه حقیقی ورای ظاهریست که می بینیم و سبب می شود تا خواننده با آن درآمیزد ، واقعیتی که می گوید :

-آیا موضوعی ترند در آن مشخص شده است ؟

-آیا خبر مهمی در آن گنجانده شده است ؟

-آیا مطلبی چالشی و بحث برانگیز در آن وجود دارد ؟

و سایر مسائلی که سبب می شوند تا یک حکایت شکل گیرد . تصور کنید که چه عنوانی سبب می شود تا یک ژورنالیست مطلب شما را پوشش دهد و پس از آن به این فکر کنید که اگر بر روی این موضوع کلیک کنید ، در شبکات اجتماعی چه خواهید دید . به همین دلیل است که مقالات آموزشی یا آماری همواره داستانی جذاب برای گفت داشته و تیتر هایی همچون ، n روش برای بهتر دیده شدن در مهمانی ها ، n ورزشکار پردرآمد سال و یا n رنگ محبوب کت و شلوار در دنیا ( n متغیر عددی ) بدون تاریخ انقضاء ، همواره با کیفیتی بالا علاوه بر جذب لینک های گوناگون ، درصدر توجهات نیز قرار دارند .

۶ توسعه و نشر

توسعه و نشر

اگر محتوای شما تحت روایت خوبی عرضه شده باشد ، دردسری برای گسترش و اشاعه آن نخواهید داشت . در مسیر اقدامات لازم برای تولید محتوایی لینک پذیر تنها کاری که باید انجام دهید حصول اطمینان از است که داستان شما برای افرادی مناسبی نقل شده است . اگر از دستور العمل های فوق پیروی کرده باشید ، منابع موثقی برای پی بردن به این دانسته ها در اختیار دارید . اگر یادتان باشد ، پیش از اینکه وارد مرحله “طوفان ذهنی” (در قسمت اول این مقاله) شویم ، نمونه های بسیاری از محتوای موفق را جمع آوری و بررسی کردیم . حال با اعمال یک مهندسی معکوس می توانیم افرادی که به این صفحه لینک داده و رجوع کرده اند را شناسایی کنیم و محتوای خود را با توجه به سلیقه این افراد آراسته کنیم . به این نکته اندکی فکر کنید که اگر یک روزنامه نگار ، صاحب امتیاز سایت، نویسنده و یا کاربری ماه ها پیش مطلبی را پسندیده و به آن اشاره ای کرده است ، چرا باید با گذشت زمان به مطلبی با موضوع مشابه اما جزئیاتی متفاوت بی اعتنا باشد ! حتی اگر چنین هم نباشد ، احتمال دیده شدن این پدیده توسط افراد مذکور بسیار زیاد می باشد .

عواملی که نیاز دارید تا با ترکیب روایتی خوب و توسعه آن به لینک های پرتعدادی برسید :

-لینکی که محتوای موفق را از آن پیدا کرده اید در ابزار لینک خود گذاشته و آدرس های مرتبط با آن را استخراج کنید .

-به تک تک آن ها سر زده و نام نویسنده هریک را یادداشت کنید .

-سعی کنید تا این نویسنده را بیشتر شناخته و اطلاعاتی در خصوص وی ( راه های ارتباطی اش ) بیابید . با اینکه می توان حساب توئیتر یا نام کاربریشان در سایت مورد نظر را به راحتی به دست آورد ، اما یافتن ایمیل آنان به کمک نرم افزارهای مربوطه بسیار کارسازتر خواهد بود .

-به منظور برقراری ارتباط با وی ، مشخصات و خروجی کاریتان را برایش بفرستید ، عملی که در صورت عدم ختم شدن به لینک های مفید ، درس های مهمی را به شما آموزش می دهد .

-چنانچه پاسخی دریافت نشد ، این عمل را با صبر و حوصله و همچنین به صورت دستی تکرار کنید .

۷ چاشنی سّری

چاشنی سّری

در این مورد از اقدامات لازم برای تولید محتوایی لینک پذیر به معرفی عواملی می پردازیم که کمک می کند تا مقالات شما به خوبی دیده شده ، ترافیک آن افزایش یابد و با کمک لینک های ورودی با کیفیت ، به جایگاه خوبی در سئو سایت دست یابید ، عواملی که آن را “راز کوچک بین خودمان” می نامیم .

اگر فرض کنیم آدرس صفحه ای ۱۰۰ بار در سایت های گوناگون استفاده شده و تحت پوشش قرار گرفته است ، این به معنای استفاده مفید و مستقیم این تعداد سایت از مطلب مذکور نیست .در همین رابطه نویسندگان یا نشریات فراوانی وجود دارند که ناامیدانه در پی یافتن موضوعی برای نگارش در خصوص آن می باشند . در حالی که بسیاری از ژورنالیست های خبره و حرفه ای نیز در این عرصه فعال هستند ، همکاران تنبل آن ها تنها با نظارت به اندک صفحاتی که در موضوع خاصی صدرنشینند ، با تقویت ترافیک و تکرار و تکرار بیانات آنان به تولید محتوا و بهینه سازی سایت می پردازند . به همین دلیل است که می گوییم اگر به یک درصد صدرنشین نتایج – یا به قولی نتایج ابتدایی صفحه اول – برسید و یا در یکی از آن ها بواسطه مطالب خود رخنه کنید ، می توانید با کمک ناخواسته همین نویسندگان (سرکشی های مستمر و گاه لینک دهی به شما) همان جا مانده و به عنوان قهرمان مجموعه خود و فرد محبوب مشتری شناخته شوید .

به عنوان مثالی ملموس تر ، سایت Lonely Planet مرجعی برای یافتن اطلاعات سفر توسط ساکنین سرتاسر کره زمین است ، این عامل که سبب می شود تا نویسندگان فراوانی به آنجا مراجعه کنند ، اگر نقطه ای تلاقی با مطلبی از شما که توسط سایت پسندیده شده است داشته باشد ، به بازدید مکرر سایت و مطالب شما منتهی می شود .

۸ نتایج

نتایج

مقاله اماکن مناسب برای سفر زوج های جوان به عنوان خروجی اقدامات لازم برای تولید محتوایی لینک پذیر توسط سایت های متعددی که جملگی دارای ریتینگ بالایی بودن منعکس و بازنشر شد ، لینک هایی که هیچگاه با روش های لینک سازی سنتی نمی توان به آثار آن ها دست یافت . افزایش %۲۵ درصدی ترافیک سایت ، افزایش جستجوها و بازدید از مطالب مشابه سایت هم از دیگر پیامدهای مثبت این اقدام بود که می توان به آن ها اشاره کرد ، با این حال بهترین قسمت این ماجرا تکرار این اقدامات در پروژه های بعدی و گرفتن پاسخی مشابه بود . این اقدامات شرح حکایتی تاریخ مصرف گذشته نیست ، بلکه حربه ایست که همواره می توان از آن استفاده کرد ، حربه ای که هم اکنون نوبت شماست تا از آن استفاده کنید .

خلاصه اقدامات لازم برای تولید محتوایی لینک پذیر

هنوز هم تردید و بدبینی فراوانی در خصوص لینک سازی وجود دارد ، اما می توان همه آن ها را با تغییر خط مشی و پی گرفتن مفهومی جدید برای ساختنشان به فراموشی سپرد . این فکر را که ساخت لینک تاکتیکی هرز و منقضیست کنار گذاشته و به جای آن به ساخت لینکی با مغز بازاریابی کیفیت و هدفی کلیدی برای جذب پوشش آنلاین بیاندیشید .

روش فوق الذکر که با نام اقدامات لازم برای تولید محتوایی لینک پذیر عرضه شد ، یکی از چندین متدی بود که به ما یادآوری می کرد که می توان با انجام اصولی امور و صرف زمان روی آن ها ، به جای اینکه تیری در تاریکی شلیک کنیم ، به صورت هدفمند زیر ساخت لینک های خود را تقویت کرده و در مسیری درست به کار ببندیم ؛ روشی که چگونگی :

-ساخت لینکی قدرتمند که با گذر زمان از قوای آن کاسته نمی شود ،

-بهبود رتبه سئوسایت و اصطلاحات تخصصی حوزه کاریتان در نتایج موتورهای جستجوگر و

-افزایش ترافیک افرادی که مایل به خرید محصول یل بهره گیری از خدمت شما هستند

را به ما آموخت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...