ابتکار جدید گوگل در زمینه سئو

سئو Freshness 

با ابتکار جدید گوگل در زمینه سئو آشنا شوید Freshness طی بیانیه رسمی این شرکت از این به بعد سایت هایی که مطالب جدید منتشر نمایند و سرعت ایندکس بالاتری داشته باشند در اولویت سئو سایت قرار می گیرند و حال آنکه بیش از یک سوم سایت های موجود در اینترنت با این الگوریتم جدید گوگل دستخوش تغییرات خواهند شد .

البته این الگوریتم نیز دارای نقاط قوت و ضعفی می باشد از مزایای آن بروز بودن نتیجه جستجو ها در کوگل یا اصطلاجا بهینه سازی سایت ها در ساختار گوگل بر اساس محتوا و از معایب آن رشد شایعات در مقاطع زمانی خواص و از بین رفتن مقالات با سئو ارزشمند در ساختار گوگل می توان نام برد.

Freshness طبق سنت اصلی گوگل ارزش محتوا را باز هم بالاتر از قبل برده است به این صورت که نه تنها شما در زمان انتشار مطلب بلکه همواره در مرکز بررسی هستید و در واقع سایت شما همواره در حال تغییر در موقعیت های گوگل می باشد. این مهم به آن معنی نمی باشد که شما در مدت زمان کم به صدر نتایج گوگل می رسید بلکه بدین معنی است که سئو سایت شما رقابتی تر شده است.

با Freshness  شما با جستجو در گوگل درمدت زمان کوتاهی (به عنوان مثال  پنج دقیقه پس از جستجوی اول) نتیجه ای متفاوت از حجستجویی را که ما قبل آن انجام داده اید می بینید . در نتیجه سئویاب دو راهکار به شما پیشنهاد می دهد :

روش اول : خودتان سئو سایت خود را به طور مداوم و روزانه آپدیت نمایید.

روش دوم : به شرکتی که در زمینه سئو ضمینی فعالیت دارد و نسبت به آن اطمینان دارید بسپارید.

انجام این دو مهم  به سلیقه ، هزینه و فاکتور های متفاوتی که در بحث کاری شماست بستگی دارد اما انجام یکی از روش ها لازم و ضروری است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...