محتوی مناسب برای سئو

محتوی مناسب برای سئو

در مبحث سئو ایجاد محتوی مناسب بسیار مهم و حائض اهمیت می باشد ، در واقع رمز اصلی در سئو ایجاد محتوی مطلوب و مناسب می باشد به گونه ای که هر چه محتوی کاربر پسند تر و ایده آل تر باشد در عملکرد سایت و مشاهده سایت در صفحه اول گوگل می تواند بسیار تاثیر گذار باشد .

عوامل مختلفی در ایجاد محتوی مناسب تاثیر گذار است ، که در ذیل به برخی از این موارد اشاره می نماییم :

  1. عنوان : عنوان که ابتدایی ترین چیز در محتوی می باشد می بایست کاملا” متناسب با مطلب باشد به گونه ای که هنگامی که بازدید کننده عنوان مطلب را مشاهده نماید متوجه محتوی کلی مطلب گردد بدین ترتیب در طی مدت زمان کوتاه اطمینان بسیار زیادی برای بازدید کننده حاصل می گردد که محتوی مطلوب و مورد نظر خود را در این سایت می تواند به دست آورد ، در ادامه خدمات سئو ،گوگل نیز موارد مختلفی را جهت بررسی یک سایت در نظر می گیرد از جمله اینکه بازدید کننده چه میزان زمان خود را در سایت سپری می نماید ، بنابراین هر سایتی که بازدید کننده آن زمان بیشتری را در آن سپری نماید می تواند نقش مهمی در حضور سایت در صفحه اول گوگل داشته باشد. مطابق با آنچه گفته شد می توان نتیجه گیری نمود که ، مطلب و محتوی می تواند نقش چشم گیری در سئو سایت داشته باشد .
  2. میزان و تعداد واژه ها : تعداد واژه ها می بایست به یک میزان ثابتی در مطلب وجود داشته باشد به گونه ای که تعداد زیاد واژه ها در یک مطلب به هیچ وجه مطلوب نمی باشد و در کنار آن نیز میزان واژه های اندک نیز کافی نمی باشد در واقع تعداد واژه ها در یک رنجی میان ۳۰۰ تا ۷۰۰ کاراکتر مطلوب می باشد .
  3. تکراری نیودن : یکی از بزرگترین عامل ها در سئو تکراری نبودن و عدم استفاده از محتوی دیگر می باشد و با توجه به پیشرفت چشم گیر الگوریتم های گوگل شاهد آزمایش محتوی بر اساس قانون عدم همانندی با محتوی دیگر می باشیم ، قانونی که حاکی از تکراری نبودن محتوی می باشد .

بنابراین بهترین حالت برای سایت هایی که هنوز هیچ امتیازی از گوگل دریافت ننموده اند عدم تکراری بودن محتوی می باشد و این قانون برای سایت های دارای امتیاز مطلوب از جانب گوگل قدری متفاوت تر می شود .

۴٫ لینک دهی داخلی در محتوی سایت : جزء یکی از پارامترهای مطلوب در محتوی امکان لینکدهی به سایر متون داخلی سایت می باشد به گونه ای که هر چه متون داخلی به هم مرتبط باشند ، این محتوی مطلوبیت بیشتری در سئو خواهد داشت . که به اینگونه لینکدهی ، لینکدهی داخلی سایت گفته می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...