رتبه الکسا چیست

رتبه الکسا چیست

برای آشنایی بیشتر با الکسا و رتبه بندی سایت خود در الکسا ابتدا باید بدانید که الکسا چیست و برای چه به عنوان یک سایت مرجع چهانی مورد استفاده وبمستران قرار می گیرد ، در ابتدا باید بگوییم که الکسا یک سایت جهانی و معتبر در زمینه زرتبه دهی به سایت ها می باشد که در این سایت هر چه رتبه شما پایین تر باشد یعنی این که وب سایت بهتری از نظر خدمات سئو دارید.

به عنوان مثال در الگوریتم الکسا سایتی مانند گوگل رتبه اول را دارد و سایتی تازه تاسیس رتبه ۲۰ میلیون را داراست بنابراین باید سعی بر کسب رتبه پایین در این وب سایت نمود ، پس از ورود به سایت الکسا با یک سری از عناوین برخورد می کنید که در اینجا به معرفی و کاربرد این مفاهیم می پردازیم:

Alexa Traffic Ranks

به نموداری اطلاق می شود که نحوه رتبه شما در الکسا را نمایش می دهد و این نمودار برای رتبه های بالا در الکسا قابل مشاهده نمی باشد.

Global Rank

رتبه جهانی شما در الکسا می باشد که به نسبت کل جهان رتبه شما را اعلام می کند.

Rank in iran

رتبه شما را در کشور مربوطه خودتان اعلام می کند و در مقایسه با سایت های ایرانی رتبه اخذ شده شما می باشد.

Audience Geography

قسمتی می باشد که بازدید کنندگان شما را بر حسب ناحیه جغرافیایی که از آن بازدید نموده اند نمایش می دهد و می توانید این موارد را بر حسب درصد در این قسمت مشاهده نمایید.

Top Keywords from Search Engines

در این قسمت می توانید کلمات کلیدی که کاربران در در موتور های جستجو با این موارد به سایت شما می رسند را مشاهده فرمایید.

نتیجه گیری

برای  سئو سایت و ارتقای رتبه شما در گوگل یکی از فاکتور هایی که لازم است بررسی کنید تا بتوانید از رقبای خود پیشه بگیرید الکسا می باشد پس بنابراین در این مورد مطالعه بیشتزی انجام دهید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...