راحت شدن کنسول جستجو گوگل

راحت شدن کنسول جستجو گوگل

گوگل خواص چندگانه در کنسول جستجو را آسان تر می کند

در پی مطرح شدن سوالی در  گردهمایی مرکزی وب مستر hangout گوگل مبنی بر اینکه آیا مالک یک سایت ملزم به تائید نسخ WWW و غیر WWW سایت خود در محیط جستجوی این مجموعه می باشد یا خیر؛ “جان مولر” از گوگل ( آنالیزور  روند وب مستر از گوگل سوئیس) اذعان داشته است که این کمپانی در پی ساده سازی روند اضافه کردن خواص چندگانه به محیط جستجوی خود می باشد . این در حالیست که هم اینک صاحبان سایت ها مجبور به اضافه کردن چندین نسخه از یک دامنه خاص بطور مجزا می باشند . به زبانی ساده تر آن ها مجبور به اضافه کردن دامنه خود در باکس مربوطه و تائید هریک در قالب های  WWW، غیر WWW ، HTTP و HTTPS می باشند . راه حل خلاصه شده عبارت است از نوشتن نام وب سایت (بدون هیچگونه پیشوند) در کنسول جستجو و اضافه شدن خودکار همه سایت های هم ریشه در لیست پیش روی . در ادامه مولر اضافه کرد که روند انجام کار در حال حاضر همانند گذشته است ، اما کارشناسان گوگل در حال کار بر روی این معضل بوده و در این راه از ایده های خوب وب مستر ها جهت بهبود سئو وب سایت در مسیر برنامه ریزی بهتر نیز استقبال می کنند .

 

در ادامه می توانید نطق کامل مولر را مشاهده فرمائید :

ما در حال حاضر در پی راه هایی برای ساده سازی این روند ولو به اندازه اندکی هستیم . بنابراین ما در آینده احتمالاً در خصوص ساختار ورودی ، شاید در توئیتر و جاهای دیگر سوالاتی مطرح کرده و نظرات شما را جویا شویم . جایی که اساساً شما فقط نام سایت مورد نظر خود را سرچ کرده و ما بصورت خودکار همه نسخه های ، غیر WWW ، HTTP و HTTPS را به صورت یکجا عرضه می کنیم ، در نتیجه شما همه اطلاعات را در لیستی پیش روی خود خواهید داشت .

این مطلب حتی شاید زیر دامنه ها را نیز در بر گرفته و ارتباطی منطقی با آن برقرار کند . نمی دانم ، شاید تمایل ما هم توجه کردن به بازخوردی هست که از شما می گیریم . در نتیجه احتمالاً در آینده مسائلی مطرح کنیم و از شما بخواهیم که ما را راهنمایی کنید .

اما در حال حاضر برای یک سئو حرفه ای سایت اگر می خواهید خیالتان از داشتن همه داده ها راحت باشد ، پیشنهاد من اضافه کردن همه تغییرات و حالت هاست ، حتی اگر اندکی نظم و ترتیب کارتان را به هم بریزد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...