تکنیک های سئو

تکنیک های سئو

به طور کلی تکنیک ها را می توان در دو دسته تکنیک های کلاه سفید و تکنیک های کلاه سیاه بررسی نمود و اگر بخواهیم به طور و مختصر بیان کنیم به مجموعه روش های که به منظور  بهینه سازی سایت و کسب رتبه در موتور های جستجو انجام می گیرد تکنیک های سئو می گوییم برخی از این روش ها بر مبنای فریب دادن گوگل و با استفاده از روش های متقلبانه می باشد که اصلاحا سئو کلاه سیاه است و برخی دیگر بر مبنای اصول سئو می باشد که به سئو کلاه سفید معرف شده است.

حال برخی از مجموعه ها می باشند که هر دو روش را با هم می آمیزند و سئو خاکستری را انجام می دهند که اصلاحا به راه رفتن لبه پرتگاه معروف می باشد ، شما در سئو خاکستری زودتر از سئو سفید جواب می گیرید و تحت پوشش سئو می کنید اما اگر ماهیت خدمات سئو شما برای گوگل آشکار شود لحظ سقوط سایت شما به پرتگاه و حذف شدن از نتایج گوگل است.

بهتر آن است که به جای استفاده از روش های غیر اصولی و کوتاه مدت به طور پایه ای و ریشه ای سئو حرفه ای سایت را انتخاب و کاری انجام دهید که همیشه بهترین سایت گوکل باشید و تکنیک های  سئو سایت را همیشگی و درست انتخاب نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...