آنالیز جستجو و رفتار کاربر

آنالیز جستجو و رفتار کاربر

تجزیه و تحلیل جستجو

با هر موتور جستجوگری که کار کنید یک ابزار جهت مدیریت در اختیارتان قرار می دهد که در گوگل این ابزار وبمستر گوگل و یا همان گوگل کنسول می باشد، این کنسول به شما دو نوع اطلاعات کلی میدهد : چطور سئو سایت خود را بهینه سازی کنم و آیا اصلا گوگل سایت من را می بیند؟

البته شایان ذکر است صرف استفاده از کنسول گوگل برای شما مزیتی به همراه ندارد بلکه شما هستید که تعیین می کنید چطور این ابزار به شما می تواند کمک کند به طور مثال یک نفر صرف داشتن ماشین خوب راننده خوبی نمی شود.

شما با استفاده از گوگل کنسول می توانید:

  • نقشه های سایت خود را تست کنید
  • ببیند گوگل چگونه به وب سایت شما میرسد
  • چطور googlebot در سایت شما میخزد
  • از گوگل بخواهید که در مورد سایتتتان تجدید نظر کند.
  • وب سایت هایی را که به شما لینک داده اند ببینید.
  • مشاهده مشکلات  googlebot  در دسترسی به مطالب سایت را مشاهده و رفع نمایید
  • و…

آنالیز رفتار کاربران در سایت

اگر شما توانسته باشد تعداد ایندکس های خود را با کنسول گوگل بهبود ببخشید به احتمال زیاد تمایل دارید ببینید که ترافیک وبسایتتان از چه منابعی تامیین میشود و کاربران وب سایتتان را چگونه پیدا می کنند که ابزار های مختلفی برای این مهم وجود دارد که البته ما به شما Google Analytics را پیشنهاد می کنیم.

شما با استفاده از این ابزار قادر خواهید بود سئو حرفه ای سایتتان را به صورت کامل آنالیز نمایید.جهت آشنایی بیشتر با این موضوع به مقاله گوگل آنالیز مراجعه نمایید.این ابزار به صورت رایگان توسط گوگل ارائه می گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...