گوگل نتایج جستجو های خود را محلی می کند

گوگل نتایج جستجو های خود را محلی می کند

اگر از آن دسته افرادی میباشید که تا به حال برای جستجوی امور روزمره خود از موتورهای جستجو استفاده کرده باشید حتما با موتور جستجوگر گوگل آشنایی دارید اگر چه اکنون گوگل بیش از نود درصد جستجو ها در دنیای مجازی را مختص خود نموده است اما این نکته شایان ذکر است که هر روزه نیز به کیفیت خدمات و کارآیی های خود می افزاید.

سئو محلی
سئو محلی

قبلا گوگل امکانی را فراهم کرده بود که کاربران بتوانند بر اساس منطقه جغرافیایی خود جستجو محلی انجام دهند.به عنوان نمونه میتوانستید با دامنه ای خاص از گوگل این جستجو را انجام دهید مانند: Google.br و یا هر موقعیت دیگری اما بر اساس سرویس جدید گوگل دیگر نیازی به درج دامنه ندارید. گوگل خود موقعیت شما را تشخیص داده و بر اساس منطقه ای که جستجو می کنید، شما را با سئو محلی همان منطقه به بازدید نتایج جستجو دعوت می کند. برای مطمئن شدن از این موضوع میتوانید در قسمت پایین صفحه جستجو مکان جغرافیایی جستجو که محل حضور شماست و درج شده است به عنوان نمونه Tehran را ملاحظه فرمایید ، البته  شما قادر خواهید بود که از تنظیمات، موقیت جغرافیایی خود را تغییر بدهید و از دید کاربران آن منطقه ، شرایط سئو سایت خود را بررسی نمایید.

امکانات و تغییراتی که گوگل در نحوه جستجوی خود می دهد ، صرفا جهت بهینه شدن خدمات سئو و شرایط جستجو شما و انتخاب های مناسب شما است.

منتشر شده  توسط سئویاب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...