گوگل موتور جستجو کودکانه ساخت

گوگل موتور جستجو کودکانه ساخت

همه ما با محیط های جستجوگر ها آشنا هستیم  و کم یا بیش این نکته را درک کرده ایم  که این جستجو ها همان قدر که مفید هستند میتوانند به کودکان ما آسیب نیز وارد نمایند و اساسا و یا لزوما هر آن چه در دنیای مجازی منتشر میشود مناسب تمامی گروه های سنی نیست و میتواند یک مطلب مناسب گروه سنی خواص نباشد.

حال راهکار مناسب برای این موضوع را گوگل یافته است و آن این است که کودکان نباید در محیط های جستجو بزرگسالان جستجو انجام بدهند و باید موتور جستجوی خود را داشته باشند ، این دقیقا همان کاری است که موتور جستجو کودکانه گوگل برای شما انجام میدهد ، سایت kidrex.org در واقع وبسایتی است که گوگل برای این منظور طراحی کرده است البته شاید بعدا خدمات سئو جداگانه ای نیز برای آن صورت پذیرد.

سئو
سئو

kidrex.org در واقع این مفهوم را میرساند که کودکان برای انجام تحقیقات  و فعالیات های علمی ، آموزشی و درسی خود نیاز به جستجو دارند و چه بهتر که محیطی مخصوص برای آنها طراحی گردد.

البته شاید این موضوع به قوانین سخت گیرانه اروپایی ها در خصوص دسترسی کودکان به فضای مجازی بی ربط نباشد. اما هر چه هست خلاقیت و پیشگام بودن گوگل نسبت به سایر رقبا را باز هم بر همهگان آشکار نمود.

این جستجوگر فضای وب کودکان را کنترل می کند و به آنها امکان سرچ هایی که برای رده سنی آنها مناسب نیست یا نامتعارف است را نمیدهد . برای اطلاعات بیشتر می توانید به این سایت مراجعه نمایید.

منتشر شده  توسط سئویاب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...