گوگل بروزرسانی الگوریتم را تایید کرد

گوگل بروزرسانی الگوریتم را تایید کرد

گوگل بروزرسانی الگوریتم رتبه بندی خود را در اوسط دسامبر تایید نموده است و همانطور که دیده شد سئو حرفه ای سایت هایی که در رتبه بندی نسخه موبایل و همچنین در سایت هایی که کد schema  ندارند تغییر رتبه منفی دیده شده است ، یکی از مدیران ارشد گوگل این تغییرات را در الگوریتم تایید کرده است.

به طور معمول این تغییرات در این ماه کمی غیر طبیعی است زیرا معمولا گوگل سعی می کند در ماه نزدیک به سال نو از تنش بکاهد و یا تغییری انجام ندهد ، البته این تغییر برای اولین بار در نوزدهم دسامبر در گوگل آمریکا اتفاق افتاد و فرادی آن روز در انگلیس و آلمان نشان دهنده تست بودن این موارد جهت انجام این تغییر بر روی نتایج عمدا رتبه بندی تلفن همراه در کل جهان است.

بسیاری از سایت هایی که از کد های schema   استفاده نکرده اند از نتایج جستجو های گوگل حذف شده اند و این الگوریتم شباهت های بسیار کمی به الگوریتم پاندا دارد.

بهترین توصیه ما برای عدم افت رتبه سئو سایت انجام اصولی بهینه سازی سایت می باشد که توسط شما انجام می گیرد ، البته استفاده از کد های schema را نیز در دستور کار خود قرار دهید زیرا هر چند گوگل زبان فارسی را به خوبی انگلیسی درک نمی کند اما schema   را خوب می شناسد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...