پیشنهادات مرتبط ، جدید ترین بروز رسانی گوگل

پیشنهادات مرتبط ، جدید ترین بروز رسانی گوگل

گوگل سه بروزرسانی خود را با محوریت ،تکیه های برجسته ، پایگاه دانش و  پیشنهادت های موضوعات مرتبط را ارائه کرده است، برای نمونه اگر شما کلمه اسکی را جستجو کنید در کنار نتایج جستجو تکیه ای برجسته در مورد اسکی و همچنین  اطلاعات عمومی در آن به همراه تصاویر و همچنین موضوع های مشابه خواهید دید که این موارد از جدیدترین ویژگی های گوگل است و از جدیترین آپدیت ها در نتایج جستجو می باشد.

گوگل اعلام کرده است که این تغییرات را در پانل دانش خود بروز کرده که در برخی از جستجو ها ممکن است بالای تمامی مطالب جستجو شده پیشنهادات موضوعات مرتبط را ببینید.

فرض کنید که شما یک قهرمان ورزشی پیشنهادات مرتبط ، جدید ترین بروز رسانی گوگل

گوگل سه بروزرسانی خود را با محوریت ،تکیه های برجسته ، پایگاه دانش و  پیشنهادت های موضوعات مرتبط را ارائه کرده است.

مانند “مسی” را جستجو کرده اید خزنده های گوگل با داشتن اطلاعات مشابه برای بالا بردن اطلاعات شما به شما زندگی نامه دیگر ورزشکاران قهرمان را پیشنهاد می کنند که این یکی از جدید ترین و جذاب ترین امکاناتی است که گوگل به جستجو های خود افزوده است.

موضوع خدمات سئو برای این است که به شما در موضوعاتی که در حال جستجو در آن هستید، بهتر و بیشتر کمک شود تا نتایج بهتری از جستجو های خود بگیرید.

منتشر شده  توسط سئویاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...