پیج اتوریتی چیست

پیج اتوریتی چیست

پیج اتوریتی چیست ، قبل از اینکه رتبه بندی گوگل به نام پیج رنک گوگل حذف شود ، شاید بتوان تنها فاکتور و موثر ترین فاکتور برای سئو تضمینی را پیج رنک گوگل برشمورد اما پس از آنکه پیج رنگ گوگل به علت استفاده نا صحیح حذف گردیده شاید بتوان بهترین فاکتور برای سئو کاران را پیج آتوریتی نامید که توسط سایت moz  ارائه می گردد، این رتبه برای صفحات سایت در نظر گرفته می شود و در بازه عددی یک تا صد قرار می گیرد که صد به معنی عالی و ۱ به معنی بد می باشد ، برای اینکه با تمامی موارد این ایتم آشنا شوید این مقاله را با دقت فرا بگیرید.

 

پیج اتوریتی را از چگونه بررسی کنیم؟

برای بررسی  پیچ اتوریتی ابتدا وارد سایت moz.com  شده و سپس به سپس به منو  Seo Free Tools رفته و بر روی آن کلیک می کنم پس از کلیک بر روی آن در صفحه  باز شده بر روی Open Site Explorer کلیک می کنیم و صفحه زیر را مشاهده خواهید نمود.

پیج اتوریتی

در کادر خالی آدرس سایتی را که می خواهیم رتبه آن را مورد بررسی قرار دهیم را وارد می کنیم و سپس بر روی Search  کلیک می کنیم، رتبه Page Authority برای شما نمایش داده خواهد شد.

 

پیج اتوریتی چند خوب است؟

بهترین رتبه ای که می توانید برای پیج اتوریتی به دست بیاورید رتبه ۱۰۰ است اما پیشنهاد ما به شما برای کسب رتبه اتوریتی عددی بالاتر از ۳۰ می باشد ، این رتبه در برخی از سایت های ایرانی تا نزدیکی ۸۰ نیز بالا می رود و در کل اتوریتی های بالاتر از ۳۰ سایت هایی معمولی به حساب آورده می شوند، در صورتی که این رتبه به ۵۰ برسد سایت شما سایت خوبی از نظر گوگل خواهد بود البته باید به این نکته توجه نمود پیج اتوریتی یکی از فاکتور های موثر در زمینه خدمات سئو است نه تمامی آن.

 

تفاوت پیج اتوریتی و دامین اتوریتی

دامین اتوریتی به امتیازی گفته می شود که به کل دامنه داده می شود اما پیج اتوریتی به امتیازی گفته می شود که به پیج و یک صفحه خاص از دامنه شما تعلق می گیرد اما از نظر سئو پیج اتوریتی اولویت بیشتری دارد.

نحوه محاسبه پیج اتوریتی به چه صورت است؟

محاسبه این رتبه توسط خود سایت موز انجام می پذیرد و البته که دارای فرمول پیچیده ای جهت محاسبه آن می باشد ولی برخی از فاکتور های این محاسبه شامل تعداد بک لینک ها ورودی ، کیفیت لینک های ورودی و ….. است که خارج از حوصله این مقاله است و به طور کامل در مقاله ای دیگر به این موضوع خواهیم پرداخت .

نتیجه گیری

آن چیزی که به عنوان پیج اتوریتی برای صفحات یک وب سایت در نظر گرفته می شود در واقع به طور موثر بر روی یک سایت تاثیر می گذارد و ورودی بیشتر از صفحات با کیفیت می تواند زمینه ساز بهتر شدن رتبه سایت شما در SERP گوگل یا همان سئو وب سایت باشد .

پیج اتوریتی چیست

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...