نکات مهم در سئو سایت

نکات مهم در سئو سایت

مواردی که هر CEO برای فهم بهتر SEO به آن ها نیاز دارد

نکات مهم در سئو سایت ، بهینه سازی موتور های جستجوگر یا سئو آنچنان از جنبه و تخصص های فراوانی برخوردار است که می تواند با مفاهیم C-suite در آمیزد . این در حالیست که سادگی بیش از حد برخی از تعاریف و اقدامات سئو سبب شده است تا عده فراوانی این تصور غلط را داشته باشند که این سلسله اقدامات عملیاتی ساده و پیش و پا افتاده بوده و یا می توان به سرعت تغییرات آن را حس کرده و آثار آن را مشاهده کرد . ماهیت مرموز سئو می تواند به سوء تفاهم و دلسردی مدیران اجرایی (Chief Executive Officer) یا همان CEO ها منجر شود . از این روی می توان ادعا کرد که با درک اصول سطح بالا و عوامل موفقیت سئو می توان انتظارات به جایی در افراد مذکور به وجود آورده و چشم اندازی واقعی تر به آن ها عرضه داشت . به همین دلیل در ادامه به برخی از اصولی که هر مدیر اجرایی ملزم به فراگیری و یا کسب اطلاعات در خصوص آن هاست می پردازیم .

طرح SERP

صفحه نتایج موتور جستجوگر یا search engine results page که به اختصار SERP خوانده می شود طی سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته است . امروزه صفحات مذکور دارای طرحی استاندارد با چند متغیر متناسب عبارت جستجو شده می باشند که در قالب ۱۰ لینک آبی استاندارد ، چند لینک تبلیغاتی در ابتدا یا انتهای نتایج ، اخبار ، نقشه ، تصاویر و سایر محتویات مربوط به موضوع جستجو خود نمایی می کنند . این در حالیست که این ویژگی به رایانه های شخصی محدود نشده و ما می توانیم با استفاده از تلفن همراه و در ابعاد مختلف نیز به آن دسترسی داشته باشیم . تعداد آگهی ها متغیر است ، به این معنا که در برخی زمینه های رقابتی تر تبلیغات بیشتری در ابتدا و انتهای هر SERP می بینید ، لذا گاهی ممکن است که این عوامل ظاهر نشوند . در ادامه باید ذکر کرد که گاهی این نتایج نیز در جستجوهای عادی مستتر شده ، ممکن است آن ها را در خلال سایر نتایج مشاهده کرده و ۱۰ نتیجه پیش روی شما جملگی لینک هایی غیر تبلیغاتی نباشند . در نتیجه  به عنوان قدم اول باید بدانید که سازوکار سرپ به چه ترتیب بوده و به چه چیزی می پردازد ، نتایج متعلق به چه سازمانی هستند و اطلاعاتی نظیر ویدئو ها ، تصاویر ، اخبار ، تبلیغات فروشگاهی و غیره از کجا سرچشمه می گیرند .

نتایج و انتظارات زمان بندی شده

سئو بهای یکسانی به نتایج حاصل از تبلیغات پولی و کار بلند مدت نمی دهد . در حالی که همگان در پی استفاده از نتایج تبلیغی در کوتاه مدت هستند ، سئو آن ها را به بازی طولانی مدت دعوت می کند . در شرایط رقابتی ، زمان و کار زیاد بر روی محتوا سبب می شوند تا تارنمایی در رده بندی گوگل صعود کند . به روز رسانی مستمر الگوریتم های گوگل و رقابتی بودن آن سبب خلق هدفی متحرک می شود که متقاضیان رتبه های بهتر برای رسیدن به آن ملزم به نظم بخشی به امورشان با توجه به میزان زمان در دسترس و کاری که انجام می دهند هستند . در حالی که یک متخصص سئو به عدم ضمانت دهی و برآورده کردن خواسته های منطقی با دقت فراوانی هستند ، صحبت از اینکه رسیدن به رده ای بهتر ماه ها به طول انجام خواهد کشید امری اجرایی تر به نظر می رسد . در نهایت با فرض اینکه دستور العمل های موتور جستجوگر را به خوبی رعایت کنیم ، پیشروی ما در زمینه همکاری و منابع مالی یا همان قیمت سئو به بن بست می رسد .

تاثیر بر روی موتورهای جستجو

نکات مهم در سئو سایت ، زمانی که نتایج و جایگاه مطلوب و مورد نظرمان را در نتایج جستجوی گوگل نمی بینیم ، نمی توانیم به سادگی گوگل را مقصر دانسته و برای کسب جایگاهی بهتر به آن فشار وارد کنیم . متاسفانه جستجوهای سازمانی همانند دریافت پشتیبانی از تبلیغات گوگل ، گوگل آنالایز ، “کسب و کار من” در گوگل و سایر خدمات آن کارساز نمی باشد و این تنها خدمتی از سوی گوگل برای کاربرانیست که از این موتور جستجوگر استفاده می کنند و شامل افرادی خارج از باشگاه مشتریان آنان نمی شود . متخصصین سئو اطلاعات زیادی بواسطه تجارب عملی ، بررسی منابع مربوطه مانند مجلات تخصصی سئو یا مصاحبه با افرادی که مستقیماً مسئول اتخاذ چنین تصمیماتی هستند به دست می آورند . در نهایت نیاز به یاد آوریست که ما هیج الگوریتم تک و مفردی برای ترتیب دهی به این روند در اختیار نداریم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...