نظرات کاربران و تاثیر آن بر سئو سایت

نظرات کاربران و تاثیر آن بر سئو سایت

نظرات کاربران و تاثیر آن بر سئو سایت ، در تمامی وب سایت ها قسمتی وجود دارد کاربران می توان نظرات خود را بیان نمایند ، سوالی که در اینجا مطرح است این است که آیا نظرات کاربران و تعداد آن می تواند بر روی سئو سایت ما تاثیر مستقیم ویا غیر مستقیم داشته باشد و یا اینکه چه تعداد نظر بر روی یک مطلب بیا می گردد مفید است و یا خیر.در اینجا پاسخ می دهیم بله نظرات کاربران شما مهم است و در خدمات سئو تاثیر گذار است و با توجه به موارد زیر می توانید نتایج را بهتر مشاهده نمایید.

تولید محتوا و یا ایده تولید محتوا

همه می دانیم که برای گوگل تولید محتوا از اهمیت ویژه ای برخوردار است و هر چقدر متن برای سایتمان ایجاد کنیم باز هم کم است ، نوشتن نظرات طولانی توسط کاربران علاوه بر اینکه مفید می باشد خود نیز می تواند ایده ای برای تولید مطلب باشد.

نظرات کاربران از نگاه دیگر مخاطبین

اگر شما نظرات کاربران را از دیدگاه دیگر مخاطبین ببینید متوجه می شود که این نظرات چقدر سبب آرامش و آسودگی خیال شما خواهد بود، این امر سبب اطمینان دیگر کاربران به محتوای سایت شما خواهد شد.

برقراری ارتباط تعاملی

از دیگر محاسن قرار دادن نظرات کاربران در وب سایت ایجاد وب سایت تعاملی است که سبب به چالش کشیده شدن مشتریان و احساس اعمال شدن نظرات خود را در وب سایت می نمایند.

علاوه بر محاسنی که برای نظرات کاربران شدن معایبی در برخی از ساختار ها وجود دارد که باید مراقب آنها بود به عنوان مثال درج لینک یک وب سایت اسپم به عنوان سایت شخص نظر دهنده می تواند سبب افت رتبه سئو سایت شما در موتور جستجوی گوگل شود که می توانید با حذف درج سایت یا نوفالو نمودن لینک ها از اتفاق افتادن این مورد جلوگیری نمود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...