نحوه تولید محتوا – قدم تحقیقات

نحوه تولید محتوا – قدم تحقیقات امروزه در علوم و فنون مربوط به بهینه سازی یک سایت و سئوی آن در گوگل ، اهمیت استفاده از یک استراتژی بازاریابی موثر و حیاتی بودن آن برای جایگاه یک صفحه در موتورهای جستجوگر به خوبی ثابت شده است .

نحوه تولید محتوا – قدم تحقیقات

محتوای بهینه سازی شده علاوه بر انتقال نام تجاری شما به مخاطبین ، به طور ویژه ارزش و اندازه های شما را برای هسته اصلی کاربران مشخص می نماید . در همین زابطه گفتنیست که محتوایی خوب به جلب نظر و علاقه عموم متقاضیان حرفه و حوزه فعالیتی شما ، ترافیک قابل توجه سایتتان و همچنین تشویق برای برقراری ارتباط از سوی آنان می انجامد .

این در حالیست که تحقق همه اهداف فوق ، در صدد استفاده از محتوایی میسّر می شود که برای مخاطب مفید بوده و وی بتواند با استناد به آن مطلبی کاربردی بیاموزد . این مسئله که حتی در حیطه تبلیغات نیز کشیده شده است طبق آماری نشان می دهد که امروزه قریب به ۷۵ درصد کاربران اینترنت (سه چهارم آن ها) ترجیح می دهند مشخصات یک محصول یا ویژگی های یک خدمت را در قالب یک محتوا مطالعه کرده و این روش را به متدهای سنتی تبلیغ ترجیح می دهند ، لذا توجه کافی و اهتمام ویژه به آن سودی همه جانبه برای صاحب امتیاز یک سایت خواهد داشت .

به عبارتی دیگر می توان از این جملات اینچنین برداشت کرد که مخاطب تنها در پی گذران وقت با محتوایی جالب و سرگرم کننده نیست ، بلکه وی خواهان یادگیری مطلبی کاربری و موثر از ورای این پوسته جذاب می باشد .

آنان در پی پدیده ای اساسی و سیر کننده می باشند ، لذا با یادگیری نحوه اینگونه تولید محتوا و طبخ خوراکی دیجیتالی باب میل آن ها می توانیم این افراد را جذب سایت خود کرده و از دستپخت خود (تفکرات و دانش) سیرشان کنیم .

چرا نحوه تولید محتوا عنصری تاثیر گذار در استراتژی محتوای شماست ؟

در نحوه تولید محتوا – قدم تحقیقات  ، برای اینکه به خوبی از اهمیت و نقش ساختار محتوا در موفقیت بازاریابی دیجیتالی آگاهی یابید ، اولین قدم ایستادن در خارج از محوطه ” محتوا چگونه باید باشد ” است . این امر کاملاً منطقیست که وقتی مجموعه ای محصولی جدید ، اختراعی بدیع و خدمتی نو را عرضه می دارد محتوایش رنگ و بویی آموزشی داشته باشد ، اما در سایر موارد چگونه است ؟ چگونه محتوای آموزشی با استراتژی های معمولی سازگار می شوند ؟

مخاطب بالقوه در پی کسب دانش و اطلاعاتی از حوزه کار شماست که به سایتتان وارد شده است ، پس نشان دهید که دارای این ارزش ، دانش و اعتبار هستید که وی در همین نقطه بماند و بدین وسیله نام تجاری خود را پر آوازه تر از قبل کنید .

در حالی که سایر محتویات یک سایت وظیفه جذب مخاطب را به عنوان سوخت و ساخت سئوی آن بر عهده دارند ، محتوای آموزشی نیز به عنوان یکی از همین ابزارهای سرگرمی و سئو حرفه ای سایت ، کاربر را به سطح بالاتری از مشارکت برده و به افزایش عمر وی در چرخه مشتریان کمک می کند .

در اغلب اوقات کسب و کار ما این موضوع را به خوبی درک می کند اما توسط روند چگونگی تولید محتوا تهدید می شود . اگر شما از تازه واردان بازی تولید محتوا هستید ، دلیلی برای خجالت کشیدن و عدم بیان نقطه نظراتتان بویژه اگر بر پایه محتوایی آموزشی است ، وجود ندارد .

در نتیجه این به هیچ عنوان کار دشواری نیست که با استفاده از الفبای نگارش و چینش قطعات پازل “چگونه تولید محتوا کنیم ” به افزایش اعتبار و احترام نام تجاریمان بپردازیم .  در همین رابطه قدم هایی برای حصول این اهداف وجود دارد که در این مقاله و نوشته های آینده به آن خواهیم پرداخت .

با اندکی تحقیق شروع کن

گاهی اوقات کنار آمدن با ایده های موضوعی که ساختار چگونگی تولید محتوای ما را می سازند ساده است . شاید شما در حال معرفی یک محصول جدید و خدمتی تازه هستید که به صورت طبیعی موضوع مقاله در شرف نگارش با آن همخوانی کامل دارد . در مواردی جز این ، پیدا کردن موضوعی مفید و درست اندکی چالش برانگیز می باشد ؛ لذا پیش از با سر شیرجه زدن در تولید محتوا ، بهتر است ابتدا اندکی تحقیق کنیم تا در مسیر درستی گام برداریم .

در گام اول شما می توانید در کنار تجزیه و تحلیل های شخصی از مجموعه تارنما و نرم افزارهایی که به منظور معرفی سر فصل های نگارش مقاله وجود دارند استفاده کرده و یکی از گزینه های پیش روی را بر گزینید . این کار از این جهت سودمند است که به شما در انتخاب عباراتی که پیش از این در صنعت شما “ترند” شده اند دست یافته و در جای پای آن ها قدم بزنید .

به عنوان مثال اگر در حوزه مواد غذایی / رستوران داری یا کافی شاپ فعالیت می کنید ، ممکن است طرز تهیه یک نوع دمنوش یا شربت برای مهمانی خانوادگی موضوعی باشد که با وجود عدم توجه شما به آن ، به کرّات مورد سوال و جستجو قرار گرفته است که توجه به آن و تولید محتوایی پیرامون این موضوع می تواند به بهبود جایگاه شما در میان رقبایتان منجر شود .

در ادامه استفاده از سوال و نظر سنجی در بطن یک مقاله می تواند راه موثری برای جلب اعتماد و اشتیاق مخاطبین باشد . زمانیکه در شبکات اجتماعی یا خود سایت به درج سوالاتی پیرامون محتوای تولید شده می پردازید ، کاربری که در آن سوی خطوط و امواج با شما ارتباط برقرار کرده است ، خود را بخشی از این جامعه دانسته و با نظر دهی خویش ، علاوه بر روشن کردن مسیر حرکتی شما ، بشخصه با وفاداری بیشتری دنبالتان خواهد آمد .

جمع بندی نحوه تولید محتوا – قدم تحقیقات

نحوه تولید محتوا – قدم تحقیقات  ، در نهایت زمانی که در جستجوی موضوعی برای نگارش مطلبی هستید ، خود را در گیر و دار مرز  های خیالی قرار نداده و از اینکه به ناشناخته ها می پردازید مضطرب نشوید . توجه به این نکته که موضوع مقاله نباید مستقیماً حیطه کاری ما را هدف قرار دهد بسیار مهم است .  با بازگشت به مثال فوق ، اینک رستوران و کافه های مذکور به جای ارائه همه اطلاعات خود ، باید در پی تبدیل مخاطبینی مجازی به مشتریانی واقعی باشند ؛ امری که با دعوت از متقاضیان برای حضور بهم رسانی در محل آنان و آشامیدن این نوشیدنی ها ، از فرصت های ناپیدا درآمدی ملموس و واقعی می سازد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...