دو راهکار افزایش سئو سایت

دو راهکار افزایش سئو سایت

سرعت صفحات خود را بهینه کنید

دو راهکار افزایش سئو سایت بالاخره سرعت سایت بطور رسمی به یکی از فاکتورهای رتبه بندی گوگل در موبایل تبدیل شد . با از دور خارج شدن آهسته شاخص اول موبایل در گوگل در سال های جاری و گذشته ، موبایل به یکی از شاخه های پر اهمیت نمایش گوگل تبدیل شد . زمانی که سرعت سایت شما پایین باشد ، مراجعین زیادی از ادامه کار منصرف شده و درآمد حاصل از آن کم می شود . به طور مثال در سایت “آمازون” تنها در یک ثانیه مبادلاتی به ارزش مجموع ۱٫۶ میلیارد دلار انجام می پذیرد ، و در تلگراف (نشریه انگلیسی) تاخیری ۴ ثانیه ای سبب کاهش بیش از ۱۰ درصد از مخاطبین آن مطلب می شود . در اینجاست که می توان معنای واقعی سرعت و اهمیت لحظه ها را دانست .

حال چرا چنین ریسکی را باید پذیرفت ؟ امروزه ابزارهایی موجودند که به کمک آن ها می توان متوسط سرعت یک سایت را اندازه گرفت ، البته توسط افراد واردی که می دانند از ابزار و اطلاعات چه می خواهند ، چگونه آن را تحلیل کنند و چگونه عیوب موجود را حل نمایند . سرعت بالای نمایش صفحات به بهبود کلی تجارب کاربرد ختم می شود ، از این روی گوگل بهبود سرعت صفحات در موبایل را به عنوان عاملی موثر در سئو حرفه ای سایت در نظر گرفته است .

بهینه سازی داخل سایتی خود را کارشناسی کنید

یکی از مهمترین اقداماتی که در پشت صحنه سئو و در ارتباط با تجربه کاربر مورد توجه قرار می گیرد کار بر روی بهینه سازی درون صفحه ای سایت می باشد . این اقدامات برای سالهاست که مورد استفاده قرار گرفته و هنوز هم به عنوان عاملی بسیار تاثیر گذار در قابلیت دیده شدن وب سایت و جایگاه آن در نتایج جستجوی گوگل برای یک کلمه کلیدی مطرح است . به طور مثال Mockingbird با تنها آپدیت کردن تگ های H1 خود تا ۶۰ درصد و Brand New Copy با پاک سازی متا دیتا و ساختار لینک های داخلی خود تا ۵۰ درصد ترافیک سازمانی خود را افزایش دادند . به نظر شما آیا این کار ارزشمند است ؟ من که اینگونه فکر می کنم .

بهینه سازی وب سایت در ساختار داخلی خود سبب می شود تا محتوای باکیفیت موجود در آن با سرعت بیشتری توسط موتورهای جستجوگر و کاربران یافت شود . در ادامه می توانید راه هایی که به صورت درون صفحه ای تاثیر بسزایی در سایت شما طبق آخرین تغییراتی که در سال ۲۰۱۸ حادث شده اند را ببینید :

متادیتا

این اطلاعات عناوین برچسب ها و توضیحات هر صفحه است که کاربران در نتایج حاصل از جستجو خواهند دید . طبق گزارش تارنمای SEJ در ماه دسامبر ، گوگل طول توضیحات اختصاری هر سایت را افزایش داد ، اما اخیراً دنی سالیوان از گوگل تائید کرد که این شرکت طول توضیحات اختصاری را کاهش داده و آن ها اندازه مشخصی نخواهند داشت .

وی افزود : توضیحات اختصاری هر سایت نسبت به هفته های اخیر بطور متوسط کوتاه تر شده است ، هرچند در ماه دسامبر تغییری مبنی بر طولانی تر شدن آن داشتیم . اندازه معینی برای این توضیحات وجود ندارد . اندازه متغیر آن ها بر اساس آنچه که سیستم های ما تشخیص دهند که مفید است یا خیر تغیین می گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...