بهبود سئو با کمک ویدئوهای اشتراکی

بهبود سئو با کمک ویدئوهای اشتراکی

برای افرادی که در زمینه سئو یا بهینه سازی وبسایتشان در نتایج موتورهای جستجوگر فعالیت می کنند ، اهمیت ویدئو ها و به اشتراک گذاری آن ها در پلتفرم هایی مانند یوتیوب در سطح بین المللی یا آپارات در داخل کشور پوشیده نیست . با بررسی برخی نرم افزارها و یا تارنماهایی که میزان ترافیک و قدرت سایت های مختلف در سطح هر کشور و حتی جهان را مشخص می کنند ، به وضوح خواهیم دید که بالاترین رده ها در اختیار سایت هاییست که ماهیت آن ها به اشتراک گذاری ویدئو بوده و با این کار تامین کننده بخش عمده ای از محتویان سرگرم کننده ، آموزشی و تبلیغاتی اینترنت می باشد . قرار گیری در این جریان اجتناب ناپذیر بوده و از آن مهم تر عدم به اشتراک گذاری ویدئو در مغایرت با بهبود سئوی سایت و خدمات سئو می باشد ، لذا اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که بهبود جایگاه وبگاهشان در میان رقبا یکی از دغدغه های آن هاست ، با مطالعه ادامه این مقاله به اطلاعاتی کاربردی و مفید دست خواهید یافت .

  • بهینه سازی موبایل

بهینه سازی موبایل یا به طور دقیق تر ایجاد شرایط همخوانی سایت شما با نمایشگرهای هوشمند به وضوح عنصری نیست که تنها مختص اشتراک گذاری ویدئو ها باشد ، بلکه این عامل یکی از اصلی ترین نقاط کانونی و تمرکز سئوی روز دنیا برای بهبود جایگاه سایتهاست . دلیل اهمیت این پدیده نسبت به سال های پیشین ، پیشرفت غیر قابل انکار این تجهیزات و صد البته اینترنت بی سیم بوده است ، عواملی که سبب شده اند که تماشای ویدئو یا مراجعه به اینترنت با این وسایل از کامپیوترهای شخصی نیز پیشی بگیرد ، لذا ارائه ویدئوهایی که متناسب و هم راستا با طرز استفاده از این وسایل باشند بسیار مهم است .

  • ابر داده ها

همانطور که شما با درج اطلاعات کامل برای سر تیتر و توضیحات اضافه یک مقاله یا داده در سایتتان در پی معرفی بهتر آن هستید ، باید به درج اطلاعات کافی و مفید برای ویدئو های خود نیز اهتمام ورزید . موتورهای جستجوگر برای شناسایی و رده بندی یک ویدئو از همین اطلاعات استفاده می کنند . به همین دلیل زمانی که از تیتر ، توضیحات و یا حتی برچسب های مناسب و مرتبط (به ویژه اگر کلمه کلیدی سایت شما نیز باشد) استفاده می کنید ، موتورهای جستجوگر اولویت بازدید را به شما داده و مدیران یک تارنما نیز با این عمل ساده و ضرب الاجلی به معرفی سایت خود خواهند پرداخت .

  • نقشه راهی از ویدئهای خود بسازید

اگر شما تعداد زیادی محتوای تصویری آماده کرده و به یکباره آن ها را در سایتتان منتشر کنید ، گوگل با چالشی نامطلوب برای پیدا کردن و ارائه آن ها به عموم مخاطبین خواهد داشت . به همین دلیل ساخت یک نقشه راه در سایت کمک شایانی به طبقه بندی این اطلاعات خواهد کرد . در همین رابطه  نقشه راه با تعین اینکه کدام صفحات دارای ویدئویی با ارزش هستند و تمرکز ویدئو بر روی چه موضوعاتی می باشد ، به شناسایی و ارائه بهتر آن ها توسط گوگل کمک خواهد کرد .

  • به اشتراک گذاری در چندین کانال

به اشتراک گذاری یک ویدئو در شبکه های اجتماعی مختلف اعم از فیس بوک ، یوتیوب ، اینستاگرام و … سبب می شود تا شما با استفاده از بازخورد اطلاعات ، صاحب تراز و معیاری شوید تا دریابید که چه نوع محتویاتی باب سلیقه مخاطبینتان می باشد . از سویی دیگر ، بکار گیری محتویاتی قدرتمند و جذاب سبب می شود تا سنت به اشتراک گذاری مطالب اشاعه یابد ؛ عملی که با پراکنده کردن نام شما در ورای ویدئوی مذکور ، لینک های پشتیبانی فراوانی را تولید کرده و قدرت سئو سایتتان را افزایش می دهد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...