بدون اینترنت در گوگل جستجو کنید

بدون اینترنت در گوگل جستجو کنید

جستجو در گوگل چقدر در زندگی روزانه شما اهمیت دارد و یا بهتر بگوییم چقدر از زمان خود را در یک روز صرف جستجو در موتور جستجوگر گوگل می کنید؟ آیا با نرم افزار جستجوگر گوگل آشنایی دارید  یا تا بحال از آن استفاده نموده اید.

بدون اینترنت در گوگل جستجو کنید
بدون اینترنت در گوگل جستجو کنید

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخواهید موردی را در گوگل جستجو نمایید ولی در آن زمان دسترسی به اینترنت برای شما مقدور نباشد و دوست داشتید که می تئانستید جستجوی خود را در همان لحظه انجام دهید زیرا ممکن است موضوعی که به آن فکر می کنید را از خاطر ببرید .

گوگل به همین منظور آپدیت جدیدی را در نرم افزار جستجوی خود منتشر کرده است که به واسطه آن شما جستجو خود را در زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید انجام می دهید و پس از برقرای اینترنت حتی اگر فراموشتان هم شده باشد، این موضوع را بصورت اتوماتیک گوگل انجام داده و نتایج جستجو را برای شما نمایان خواهد نمود.

وقتی که شما به اینترنت ارتباط نداشته باشید نرم افزار Google Search شما را با یک صفحه صفید مواجه می کند و از شما می خواهد دوباره تکرار کنید تا در زمانی که ارتباط برقرار می گردد ، بلافاصله نتایج جستجو را به شما نمایش دهد.

البته شایان ذکر است که این امکان در آپدیت جدید نرم افزار جسنجوگر گوگل در نظر گرفته شده است و مربوط به نسخه های قبلی آن نمی شود.

منشر شده  توسط سئویاب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...