بازنگری راهنمای سئو گوگل

بازنگری راهنمای سئو گوگل

این اولین بار است که گوگل بازنگری راهنمای مقدماتی سئو  را انجام خواهد داد، شایان ذکر است که گوگل این pdf را ۱۰ سال پیش ساخته بود و از آن زمان تا کنون در آن تغییری نداده بود و می توان این را به نوعی جدیدترین تغییر رونمایی شده گوگل در مبحث سئو عنوان نمود .

این راهنمای جدید مشمول وبمستر گوگل به همرا راهنمای قدیمی می باشد که آموزش این دو با هم ادغام گردیده است و دارای بخش های مختلفی نیز شده است که می توان به قابلیت کاربر پسند بودن سئو حرفه ای سایت به عنوان یکی از بخش های اضافه شده به این راهنما اشاره نمود.

لازم به ذکر است که این راهنما به زبان های مختلفی از جمله ترکی و روسی ترجمه شده است و برای دسترسی راحتر در دسترس علاقمندان قرار گرفته که متاسفانه شامل زبان فارسی نمی شود.

برای اینکه اطلاعات خود را در این زمینه کافی و کامل نمایید شما هم باید به این راهنما سری بزنید برای دریافت و دانلود آن می توانید از لینک زیر اقدام نمایید.

https://support.google.com/webmasters/answer/7451184

این راهنما می تواند شما را در حل و راهنمایی بسیاری از موارد سئو کمک کند.

منتشر شده  توسط سئویاب

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...