ارزش تولید محتوا

ارزش تولید محتوا

ارزش تولید محتوا، در الگوریتم جدید رتبه بندی گوگل ارزش محتوا بقدری دارای اهیت شده است که در صورتی که شما محتوای بد یا بی کیفیت تولید ککنید چیزی شبیه به پنالتی کردن گوگل برایتان اتفاق می افتد ، شاید در اولین قدم شکه شده باشید که با تولید محتوای کم ارزش این اتفاق برای سایتتان رخ خواهد داد اما این یک واقعیت است ، در SERP جدید موقعیت بسیاری از سایت ها تغییر کرده است و این لزوما به معنای پنالتی شدن وب سایت شما نیست .

ارزش تولید محتوا
ارزش تولید محتوا

حال چه باید کرد؟

ابتدا باید با کنترل آرامش خود موارد و حالت های زیر را به طور کامل بررسی کنید.

شما به طور کامل از ۱۰ صفحه اول گوگل حذف شده اید.

اگر این اتفاق برایتان رخ داده باشد به احتمال بسیار قوی سایت شما مجازات شده و برای رفع آن می بایست با یک مجموعه جهت خدمات سئو اقدام کنید.

سایتتان در ۱۰ صفحه اول قرار دارد اما از گزینه های اول فاصله گرفته اید.

اینجا برایتان یک خبر خوب داریم و آن این است که شما مجازات نشده اید شما نوشته ایی با ارزش کم دارید که باید آنها را بهبود ببخشید.

در اینجا به توضیح برخی از موارد رایج تر در تولید محتوا می پردازیم که می تواند سبب افت شما شود:

نوشته های تکراری

محتوای تکراری یکی از دلایل جریمه شدن وب سایت ها می باشد که برای حل نمودن این مشکل  باید به بررسی وب سایت خود بپردازید و با حذف این متون اجازه رشد مجدد را به وب سایتتان بدهید.

محتوای ضعیف

همه ما فکر می کنیم که بهتین محتوا را ما برای وب سایتمان ایجاد کرده ایم در صورتی که وقتی در صفحه اول گوگل نیستیم باید راجع به رخی از مسائل از خودمان سئوال کنیم:

رقبای من چه محتوایی تولید کرده اند که از نظر گوگل از جذابیت بیشتری برخوردار است؟

سرعت لود صفحه من چگونه است و سایت رقبای من چگونه؟

آیا محتوای سایت من راهکار بهتری را ارائه داده است یا سایت رقبای من ؟

پاسخ به سئوالات فوق و مقایسه وب سایتتان با وب سایت سایر رقبا به شما این نتیجه را می دهد که همواره باید به مخاطبین وب سایت خود اهمیت بدهید و هر آنچه که نیاز جامعه و کاربران است را در اولویت های وب سایت خود قرار دهید تا بتوانید بازخورد بهتری کسب کنید، ارزش تولید محتوا خود را افزایش داده و مجددا به صدر نتایج جستجو در سئو سایت برگردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...