آخرین الگوریتم گوگل در سئو

آخرین الگوریتم گوگل در سئو

آخرین الگوریتمی که در فروردین ماه سال جاری از آن صحبت به میان آمد الگوریتم فرد بود.

که از آن به عنوان الگوریتمی که جهان را شگفت زده خواهد کرد یاد شد ، پیش از آمدن این الگوریتم تمام شرکت هایی که در زمینه وبمستری و یا سئو فعالیت می نمودند دریافتند که به روز رسانی در الگوریتم گوگل در حال رخداد می باشد . موضوع مهمی که در این الگوریتم مطرح می گردد کیفیت لینک می باشد ، کیفیت لینکی که در مبحث LinkBulding هر سایت مطرح می گردد در الگوریتم فرد بسیار حائض اهمیت می باشد . هر لینکی که از شبکه های اجتماعی ، سایت های خبر رسان و … به سایت ارجاع داده می شود در این الگوریتم ، از لحاظ کیفیت سئو سایت و یا بهینه سازی سایت بسیار مورد بررسی قرار می گیرد .

در واقع سایت هایی که از آنها لینک ارجاع به سایت مورد نظر داده می شود ، آن سایت می تواند کیفیت مطلوب داشته و یا برعکس کلا” به عنوان یک سایت مخرب شناسایی شده و ارجاع لینک از آن سایت به سایت مورد نظر تنها باعث افت رتبه و یا کاهش رتبه در سایت ها خواهد گردید . بنابراین از جمله موارد مهم و مورد بحث در الگوریتم فرد بررسی لینک های ارجاع دهنده به سایت مورد نظر می باشد .

و نام این الگوریتم ظاهرا” فرد نامگذاری شده و علت اصلی آن نیز از یک شوخی از یکی از مدیران گوگل مطرح گردیده که وی می گوید ” تمام به روز رسانی ها به نام فرد است ” . و در اینجا بود که الگوریتم فرد نامگذاری گردید .

از جمله تغییراتی که در این الگوریتم به وقوع می پیوندد ، تغییرات در وبمسترانی است که به صورت کلاه سیاه نسبت به سئو سایت مورد نظر خود اقدام می نمایند ، در واقع فرد یک الگوریتم اسپم می باشد که هدف از طراحی آن به روز رسانی لینک ها می باشد  ،لینک هایی که حضور آنها تنها سبب کاهش رتبه در سایت ها خواهد گردید . در اسفند ماه سال گذشته تغییرات این الگوریتم در سایت ها وموتور جستجو دیده شد که در آن زمان گوگل رسما” تغییرات خود را مطرح نکرده بود و سئو یاب همچنان به بررسی تغییرات در الگوریتم گوگل خواهد پرداخت .

با تمام موارد مطرح شده در این بروز رسانی برخی از وبمستران و مدیران وب سایت ها از این تغییرات خوشحال می شوند و برخی دیگر از افت رتبه به وجود آمده بسیار ناراحت می باشند .

و اما نکته قابل تاملی که در این قسمت برای وبمستران و صاحبان سایت هایی که دچار افت رتبه شده اند اینکه ، می بایست مواردی را بررسی نمایند که در این قسمت به بررسی این موارد پرداخته می شود :

۱) پیش از آنکه اتفاق گوگل پنالتی برای سایت اتفاق بیفتد ، به بررسی کامل سایت پرداخته شود ، مخصوصا” لینک های ورودی به سایت به صورت کامل و واضح بررسی گردد تا در این صورت لینک های نا مطلوب حذف گردد .

۲) محتوی سایت مورد نظر را بهبود ببخشید تا در این صورت امکان حذف مطالب ایندکس شده شما به حداقل برسد .

۳) ساختار سایت می بایست پس از هر تغییری بررسی گردد تا در این صورت تمام موارد مجددا” اصلاح گردد .

بنابراین جهت داشتن سئو سایت و یا بهینه سازی سایت مطلوب می بایست پس از هر تغییری در الگوریتم گوگل موارد مختلف به صورت جزئی مورد بررسی قرار گیرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...