گوگل کنسول چیست؟

گوگل کنسول چیست؟

Google Search Console که ما آن را با نام گوگل کنسول می شناسیم در حقیقت یکی از سرویس های رایگانی است که گوگل برای ما فراهم آورده است تا با استفاده از این سرویس بتوانیم سایت خود را زیر نظر گرفته و بهترین تصمیمات را بگیریم .

شما برای این که در نتایج جستجوی گوگل دیده شود نیازی به ثبت نام در گوگل کنسول ندارید بلکه این ابزار این امکان را برای شما فراهم می آورد که تجزیه و تحلیل دقیق تری از وبسایت خود داشته باشید و قدم های مثبتی را در سئو بردارید .

علل استفاده از گوگل کنسول را میتوان این طور بیان نمود:

عملکرد گوگل را برای پیدا کردن سئو حرفه ای سایت های خوب و همچنین عملکرد وب سایت خودمان را بررسی می کنیم.

اگر به این موضوع بپردازیم که گوگل چگونه سایت های خوب را تشخیص می دهد سوال هایی مانند این که دستان وب سایت شما چه کسانی هستند و وبسایت شما با چه سایت هایی ارتباط دارد یا اینکه کدام جستجو ها سبب نمایش شما در گگل خواهد شد و ارزش افزوده بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

اگر به بحث بررسی عملکرد وبسایتمان نیز بپرداریم مواردی مانند اینکه: ایجاد و نظارت برای محتواهایی که کاربر بییشتری را جذب و در سایت نگه می دارد یا حل مسائل مربوط به ایمیل های اسپم و یا اطمینان به اینکه گوگل تمامی قسمت هایی را که شما میخواهید می بیند مطرح می شود.

گوگل کنسول

در این قسمت ما سعی بر آن نمودیم که که کارکرد کلی گوگل کنسول را توضیح بدهیم و علل نیاز به چنین ابزاری را بیان کنیم در مباحث بعدی توضحات بیشتری در مورد اینکه چه کسانی از گوگل کنسول استفاده می کنند خواهیم داد واین موارد را به صورت جامعی شرح می دهیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...