گوگل باز هم موتور جستجوی پیش فرض فایرفاکس

گوگل باز هم موتور جستجوی پیش فرض فایرفاکس شد.

این که غول های موتور های جستجو مانند گوگل و یاهو بر سر تسخیر بازار خود در دنیای مرورگر ها باشند امری بدیهی است ،اما این که کار به فسخ یک قرارداد ۵ ساله بکشد امری جدید و تازه است.

همانطور که میدانید گوگل میلیارد ها دلار پرداخت کرده است تا بتواند در برند اپل موتور جستجو گر پیش فرض باشد اما در حرکتی  تازه قرارداد ۵ ساله شرکت یاهو با فایرفاکس لغو گردید ، و مدیرعامل این مجموعه از اتخاذ سیاست کار با گوگل به عنوان موتور جستجوی پیش فرض این شرکت پرده برداشت.

قبل از این قرار بود که  تا سال ۲۰۱۹ یاهو موتور جستجوگر پیش فرض شرکت فایرفاکس باشد اما در گردشی از سمت مدیران این مجموعه این امتیاز به گوگل واگذار گردیده است. رئیس بخش تجارت و نظارت موزیلا “دیکسون” این موضوع را اینگونه شرح داده است که بر اساس آینده نگری خود و با توجه به شرایط فسخ توافق با شرکت یاهو این تصمیم را اتخاذ نمودیم.

اما هر چه که باشد ، مهم این است که برنده این معامله شرکت گوگل بود که موفق شده جایگاه از دست رفته خود را در مرورگر های موزیلا مجددا به دست آورد و این مهم برای این شرکت بزرگ میسر گردیده است تا همچنان در خدمات سئو پیشتاز باشد.

منتشر شده  توسط سئویاب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...