وب سایت تان را معرفی کنید

وب سایت تان را معرفی کنید

هنگامی که بسیاری از لینک ها را به صورت تدریجی به وب سایت اضافه می کنیم گوگل متوجه می شود که شما به چه علتی عنوان پر بازدید را در سایت خود قرار داده اید و این کار به شدت به سئو وب سایت شما آسیب خواهد زد ، معمولا راهی که اکثر افراد برای معرفی سایت خود در موضوعات پر بازدید انتخاب می کنند این است که از کلمات کلیدی مرتبط استفاده می کنند  اما این مهرفی یک معارفه منفی برای شما خواهد بود.

برای معرفی خود بهتر است که یک وبلاگ یا پایگاه دانش مفید در وب سایتتان قرار دهید و محصولات و  مقالات جدید را در آنجا معرفی کنید برای برخی دیگر از مدیران سایت نیز rss راهی مناسب است که در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

تلاش کردن خارج از محیط وبسایت شما نیز می تواند برای شما مفید واقع گردد به این صورت که شما در تبلیغات خو مانند کارت های ویزیت ، سربرگ ها و مواد دیگر تبلیغاتی از آدرس وب سایتتان بهره ببرید یا لینک سازی و یا ایمیل خبرنامه های سایتتان که بتوانند در آن عضو شوند و از مطلب سئو حرفه ای سایت شما استفاده کنند . اینها همه به رتبه و کسب جایگاه مناسب وب سایت کمک خواهد نمود.

شما اگر کسب و کار محلی دارید نیز می تواند خود را گوگل مپ معرفی نمایید تا در نتایج جستجو توسط گوگل معرفی شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...