هدف از سئو

هدف از سئو:

طراحی سایت برای هر سازمان/اداره/شرکت دولتی و یا خصوصی امری مهم و لازم تلقی می گردد ، در سایت علاوه بر شرح محصولات و یا خدمات هر مجموعه می توان به بیان اخبار و یا نتایج به دست آمده در هر مجموعه پرداخت .در این قسمت کار به اینجا ختم نمی گردد ،پس از طراحی سایت اغلب مجموعه ها خواهان پیشرفت مالی و فروش بیشتر خود از طریق وب سایت های خود می باشند که این امر مستلزم مشاهده و دیده شدن سایت توسط کاربران اینترنتی می باشد که اصطلاحا سئو نامیده می شود .
تمام کاربران اینترنتی برای به دست آوردن نتایج مهم و مفید در برآورده نمودن خدمات و محصولات خود به دنبال آنها جستجو می نمایند که یکی از مواردی که کاربران اینترنتی در آن بسیار جستجو می نمایند ،موتورهای جستجو نظیر Google،yahoo و Bing می باشد که در این قسمت آنچه واضح و مبرهن است که کاربران موتور جستجویی نظیر گوگل به مراتب خیلی بیشتر از سایر موتورهای جستجوی دیگر می باشد .

بنابراین هر چه سایت ها در صفحات این موتور جستجو پر بازدید دیده شود ،بازدید کننده ی فراوانی را برای سایت به همراه دارد ،بنابراین می بایست پس از طراحی سایت نسبت به مشاهده آن در صفحات برتر گوگل (سئو) اقدام نمود که در این صورت با افزایش بازدید سایت خواهان فروش بیشتر محصولات و خدمات خواهیم بود.

بنابراین هدف از سئو ( بهینه سازی سایت و مشاهده آن در صفحات برتر موتور جستجو ) فروش بیشتر محصولات و خدمات خواهد بود که در این صورت تمام مدیران سایت ها می توانند شاهد پیشرفت فروانی در حیطه فعالیت خود باشند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...