نکته مهم سئو

نکته مهم سئو

با عرض سلام خدمات تمامی دوستان ، وبمستران ، کارفرمایان و بازدید کنندگان محترم که همیشه الطاف و عنایات خود را شامل مجموعه سئو یاب می نمایند .

در این مقاله از بهینه سازی سایت نکته مهمی از سئو سایت را در ادامه خدمتتان عرض می نماییم تا با استفاده از آن قدم مهمی را در مسیر سئو سایت برداشته شود.

گوگل نکته مهم سئو دیگری را در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ تحت عنوان استفاده از reCAPTCHA مطرح نمود که در ادامه به بررسی آن می پردازیم : حدود ۱۰ سال پیش گوگل reCAPTCHA را راه اندازی نمود و او اولین طراح و پیاده ساز reCAPTCHA بود و هدف عمده او فراهم نمودن بستری بدون نگرانی از سوء استفاده های احتمالی و نفوذ اسپم ها بود به گونه ای که بازدید کننده بدون هیچ گونه نگرانی بتواند به بازدید از سایت مورد نظر خود بپردازد ، در طی سالیان متوالی reCAPTCHA بسیار تغییر کرده به گونه ای که از متون آغاز گردید و در حالی که اکنون به شماره ، نام خیابان و تصاویر اشیاء گوناگون تغییر یافت .

در حال حاضر بیش از بک میلیارد کاربر از reCAPTCHA استفاده می نمایند و گوگل نیز هر ساله در حال اصلاح این مورد خاص می باشد تا با رعایت اصلاحات بیشتر این امکان خاص را به بیشترین و پرکاربرد ترین افزونه برساند . این امکان مهم سبب افزایش حمایت از کاربران آنلاین می شود به گونه ای که تمام کاربرانی که به صورت آنلاین به فعالیت های خود در سطح اینترنت می پردازند با اطمینان بیشتر می توانند تمام زمان خود را در سایت مورد نظر خود بگذرانند و این مبحث می توانند با قابلیت هرچه تمام تر از کاربران آنلاین محافظت نماید . امروزه با توجه به افزایش میزان استفاده از تلفن همراه می بایست تمام برنامه های کاربردی و داده های موجود در تلفن همراه را ایمن نگاه داشت .

امروز دهمین روز راه اندازی reCAPTCHA Android API بود که در واقع این قسمت به عنوان یک بخش از Google Play مطرح گردید . که این در واقع یک مبحث مهم در حیطه امنیت و پس از آن سئو ( سئو سایت) می باشد . با استفاده از این مبحث می توان در تشخیص ربات و یا انسان بودن کاربر قدم بسیار مهمی برداشته شود تا بازدید کنندگان بتوانند با راحتی خیال به جستجو در صفحات مد نظر خود بپردازند .

یکی از نکات مهم در سئو در تکنولوژی جدید از reCAPTCHA نامرئی استفاده خواهد شد که بررسی میزان ریسک و سایر تجزیه و تحلیل های دیگر را در پشت صحنه انجام می دهد و سبب می شود میلیون ها کاربر در هر روز از با اطمینان خاطر عملیات خود را آغاز نمایند .

در امروز تمام کاربران تلفن همراه می توانند از بررسی موارد خود در صفحات مجازی لذت برده و بدون نگرانی از سوء استفاده های احتمالی به بازدید از سایت مورد نظر خود بپردازند .

البته لازم به ذکر است که API reCAPTCHA Android با Google SafetyNet همراه است که همراه بودن این دو سبب محافظت هر چه بیشتر و بهتر از برنامه های کاربردی اندروید می باشد .

سئو,سئو سایت,بهینه سازی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...