نمونه کارهای بهینه سازی وب سایت

نمونه کار بهینه سازی وب سایت

نمونه کار بهینه سازی وب سایت در واقع نمایانگر کلمات کلیدی است که مد نظر کارفرما می باشد ، که کارفرما پس از جستجوی کاربر در موتورهای جستجو متقاضی مشاهده سایت و اطلاعات خود در صفحه اول موتور های جستجو می باشد ، برخی از کافرمایان محترم متقاضی مشاهده اطلاعات خود در ۳ موتور جستجو می باشند به گونه ای که پس از جستجو در هر موتور با کلمه مورد نظر در موتورهای جستجویی نظیر Bing، Yahoo و Google در صفحات اول قابل مشاهده باشد . نمونه کار بهینه سازی وب سایت در هر شرکت در واقع نمایانگر نحوه انجام عملیات جهت بهینه سازی وب سایت می باشد .

White SEO چیست ؟در بهینه سازی وب سایت دو نوع مدل جهت بهینه سازی وجود دارد White Hat و Black Hat که معانی آن به زبان فارسی کلاه سفید و کلاه سیاه می باشد در بهینه سازی وب سایت با روش White Hat پیمانکار از تمام روش های مجازی که وجود دارد استفاده می نماید و این در حالی است که در Black Hat پیمانکار از روش های غیر مجاز جهت بهینه سازی وب سایت و نیز ارتقاء موقعیت وب سایت در موتورهای جستجو استفاده می نماید .

گزینه های مجاز در White SEO چیست ؟ استفاده از Backlink ها به گونه ای که کاملا” به نحو صحیح BackLink به وجود آمده باشد نه به صورت پولی خریداری شود و یا نه به صورت رایگان به وجود آمده باشد و کارفرما و یا متقاضی بهینه سازی سایت به هیچ وجه از نحوه آن مطلع نخواهد شد و تنها در صورتیکه وب سایت وی با کاهش رتبه مواجه شود و یا در Black List Google قرار گیرد شاهد نتایج BackLink نامعتبر خواهد بود .در ذیل به برخی از نمونه کارهای بهینه سازی وب سایت سایتکه توسط شرکت تیوا انجام شده و یا در دست بهینه سازی می باشد اشاره می نماییم :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *