نحوه بهینه سازی وب سایت توسط سئو یاب

نحوه بهینه سازی وب سایت توسط سئو یاب :

بهینه سازی نیز همانند هر خدمات دیگری در هرمجموعه و یا شرکتی با ترتیب و روال خاص خود انجام می شود و اما نحوه بهینه سازی وب سایت در سئو یاب با روال خاص خود سپری می شود به گونه ای که علاوه بر مشاهده کلمات در زمان مورد نظری که مطرح شده ، میزان رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد .

در ذیل به بررسی این موارد پرداخته می شود :

۱) چک کردن میزان چگالی کلمات :

در مرحله اول پس از مطرح شدن کلمات مورد نظر توسط کارفرمایان محترم ، میزان چگالی کلمات به همراه Package پیشنهادی سئو یاب ارائه می شود تا علاوه بر در نظر داشتن میزان چگالی کلمات مد نظر کارفرما جهت  سئو سایت  ، کلمات پیشنهادی سئو یاب نیز مورد بحث و بررسی قرار گیرد .

۲) عقد قرارداد :

پس از تهیه لیست کاملی از کلمات مورد نظر قراردادی فی مابین سئو یاب و کارفرما منعقد می گردد .

که لازم به ذکر است که : سئو یاب تنها شرکتی است که در ارائه خدمات بهینه سازی وب سایت خود جهت تامین اطمینان کارفرمایان گرامی نسبت به در نظر گرفتن مبحث تضمین در عملیات بهینه سازی یه صورت مستند اقدام می نماید .

لذا با در نظر داشتن این مورد نسبت به عقد قرار داد با سئو یاب رضایت کارفرمایان به صورت ۱۰۰% در نظر گرفته می شود .

۳) شروع عملیات بهینه سازی وب سایت :

پس از انعقاد قرار داد ، شروع بهینه سازی وب سایت برای سایت مورد نظر شروع می گردد که در بهینه سازی وب سایت توسط سئو یاب کلیه عملیات لازم جهت بهینه سازی از بهینه سازی ساختار ، کار بر روی محتوی تا کار بر روی شبکه های اجتماعی و … همه به صورت یکجا با در نظر گرفتن همان هزینه اولیه انجام می پذیرد .

بنابراین کارفرما تنها کافی است کلمه مورد نظر خود را جهت مشاهده در صفحه اول درخواست نماید تا پس از آن شاهد حضور خود را در تمام شبکه های اجتماعی و یا موتورهای جستجو باشد .

۴) در هفته اول هر ماه گزارشات مبنی بر وجود کلمات مورد نظر در موتور جستجو گوگل به کلیه کارفرمایان ارسال می گردد .

نکته قابل تامل در بهینه سازی وب سایت سئو یاب اینکه به علت اعمال بهینه سازی ( سئو سفید ) بر روی وب سایت ها علاوه بر کلمات مورد نظر کارفرمایان کلمات بیشمار دیگری نیز در صفحه اول گوگل توسط عملیات حرفه ای و تخصصی سئو یاب مشاهده خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...