موارد پیشرفت سئو سایت

موارد پیشرفت سئو سایت

در گذشته صاحبان سایت ها برای سئو خود صرفا” موارد کلی و نکات کلیدی را لحاظ می نمودند که در این صورت شاهد پیشرفت روز افزون سئو سایت خود می شدند و این در حالی است که رعایت کردن این موارد در دنیای امروز و با پیچیده تر شدن الگوریتم موتور های جستجو رسیدن به این هدف مهم میسر نمی باشد امروزه موتورهای جستجویی نظیر گوگل ، بینگ و یاهو از موارد هوشمند سازی الگوریتم های خود در کنفرانس ها و تجمعات علمی خود صحبت می کنند ، سئو در گذشته در نظر گرفتن ساختار کلی یک سایت از لحاظ دارا بودن نکات حداقلی که هر سایت می بایست از آن برخوردار بود از جمله نکات کلیدی و اصلی در امتیاز سئو یک سایت محسوب می گردید و حال با پیشرفت روز افزون در حوزه طراحی و بهینه سازی سایت که همراه با پیشرفت روز افزون موتور های جستجو بود رسیدن به امتیازات برتر به آسانی گذشته نمی باشد .

بنابراین جهت قرار گیری سایت ها در گزینه های برتر می بایست موارد جزئی و نکات بیشتری توسط وبمستران و سئو کاران در نظر گرفته شود . در نظر گرفتن موارد بسیاری سبب پیشرفت در سئو سایت می گردد که در ادامه به بررسی این موارد اشاره می نماییم :

۱) Header سایت : در نظر گرفتن موارد بسیاری از جمله به کار گیری Meta Data ها می تواند در سئو بسیار تاثیر گذار باشد ، استفاده از اینگونه موارد سبب شناسایی بیشتر سایت به موتور های جستجو می گردد .

۲) تصاویر سایت : تصاویر به تنهایی و به نوبه خود تاثیر بسزایی در سئو سایت شما دارد به گونه ای که استفاده از تصاویر کم حجم و نیز استفاده از نام های متناسب و عدم استفاده از اعداد در قانون نامگذاری تصاویر بسیار حائض اهمیت می باشد .

۳) محتوی سایت : در گذشته امکان استفاده از متون تکراری و یا با تغییرات جزئی و خیلی کوچک از موارد بسیار کم ارزشی محسوب می گردید و این در حالی است که امروزه استفاده از متون با وجود کمترین میزان تکرار از موارد تاثیر گذار در سئو حرفه ای سایت می باشد که به تنهایی که مسبب اصلی کاهش رتبه سایت محسوب مب گردد.

۴) و باز هم محتوی سایت : استفاده از متون جدید به صورتی که مثل و مانند آن در هیچ سایتی وجود نداشته باشد از جمله موارد پیشرفت سئو سایت محسوب می گردد به گونه ای که قرار گیری حداقل یک مطلب در هفته در سئو بسیار تاثیر گذار می باشد .

۵) Footer سایت : فوتر سایت امروزه محلی مناسب جهت ارائه موقعیت و محل خدمت رسانی سایت محسوب می گردد به گونه ای که در صورت وجود google map در فوتر می توان موقعیت فعلی سایت و کشور مبدا را مشخص نمود ، استفاده از Meta Tag ها نیز مورد بعدی است که در موارد پیشرفت سئو سایت از آن بسیار یاد می شود .

۶) مطرح نمودن سایت ها در سطح اینترنت : از جمله مواردی که امروزه کمک شایانی به سئو و بهینه سازی سایت می نماید مطرح سازی سایت ها در سطح اینترنت می باشد به گونه ای که در هر نقطه و در هر شبکه اجتماعی که بررسی می شود وجود سایت در آن شبکه دیده شود در این حال استفاده از سایت هایی که در آن ها مطرح سازی صورت می گردد بسیار تاثیر گذار خواهد بود .

Save

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...