مطالب اسپم در گوگل

مطالب اسپم در گوگل

مطالب اسپم در گوگل ، اینکه برخی از مطالبی که در وب سایت ها قرار می گیرند و اینکه چگونه موتور های جستجوگری مثل گوگل مطالب را پیدا می کنند یکی از سئوالاتی است که همواره در ذهن وب مسترها وجود دارد ، و شاید برخی از وب مستر ها بگویند چنین چیزی امکان ندارد و یا برای زبا فارسی ممکن نیست  حال ما در اینجا به بررسی این موضوع می پردازیم.

فشرده سازی مطالب شاه کلید گوگل

موتور جستجوی گوگل و بسیاری دیگر از آنها مطالب اسپم را از طریق فضرده سازی پیدا می کنند ، شاید به نظر شما عجیب است ولی با مطالعه کامل این متن متوجه موضوع خواهید شد ، الگوریتمی که در فشرده سازی هایی مانند Winzip و Gzip می باشد به این صورت است که داده های مشابه را بر روی هم ذخیره می کنند و به این صورت فضای کمتری را یک فایل اشغال می کند.

حال موتورهای جستجو نیز به فشرده سازی مطالب متوجه میزان اسپم بودن و تکراری بودن مطلب می شوند و در واقع یکی از راه های تشخیص اسپم بودن مطالب برای موتور های جستجو فشرده سازی مطالب می باشد.

در گذشته زمانی که می خواستیم یک مطلب مفید و طولانی ایجاد کنیم و موتور های جستجو را فریب دهیم تا بتوانیم در SERP گوگل با روشهایی آسان به موقعیت های بهتری دست پیدا کنیم یک مقاله که دارای سه قسمت سر مقاله ، بدنه و پانوشت بود ایجاد می کردیم و خیلی از جملات منحصر به فرد را در این سه قسمت خلاصه می کردیم ولی نکته آن این بود که الباقی متن به طور کپی استفاده می شد اما امروزه و با توجه به توضیحات داده شده دیگر نمی توان به راحتی موتورهای جستجو را فریب داد و به خوبی با هر زبانی که مقاله را انجام بدهید ، قابل شناسایی خواهید بود.

به خاطر همین است که تکرار مکرر کلمات کلیدی در متون بی فایده شده است و سبب ارتقای سئو سایت شما نخواهد بود و برای همین است که گوگل به محتوا های ناب اهمیت فوق العاده ای میدهد.

نکات کلیدی که توسط سئو یاب مطرح می گردد می تواند به سئو تضمینی سایت شما کمک کند ، پس این نکات را جدی بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...