محافظت از برند در سئو سایت

محافظت از برند در سئو سایت

هر مجموعه ی حقوقی و یا حقیقی که نسبت به فعالیت خود در سطح اینترنت و بازاریابی اینترنتی فعالیت می نماید می بایست نسبت به رعایت نکاتی در حیطه برند خود اقدام نمایند تا مورد سوء استفاده احتمالی و یا موارد دیگری قرار نگیرند .

در ادامه سایت هایی وجود دارند که ایجاد پروفایل و ثبت در آنها کمک شایانی در این زمینه خواهد نمود که در ذیل به بررسی آنها پرداخته می شود :

در مبحث سئو سایت می بایست هر مجموعه می بایست چهره مثبتی از حیطه فعالیت و برند خود در سطح اینترنت مطرح نماید که در ذیل برن پترسون از ایده های خود برای این مبحث مطرح می نماید .

ذکر این نکته در این قسمت بسیار حائض اهمیت می باشد که جستجوی نام تجاری در شهرت یک مجموعه بسیار تاثیر گذار خواهد بود حتی در صورتیکه در نتایج جستجو به سایت کارفرما متصل نگردد .

در ذیل به بررسی خسارت هایی پرداخته می شود که در صورت عدم فعالیت بر روی نام تجاری ، به وب سایت و سئو سایت آسیب جدی وارد خواهد نمود .

۱) برخی وب سایت ها وجود دارند که می توانند نسبت به ثبت رتبه پایین در برند مورد نظر اقدام نمایند .

۲) رقبا در حیطه کاری مورد نظر محتوی نامطلوب در وب سایت را جستجو کرده و مشاهده می نمایند .

و ….

به گفته بنجامبن فرانکلین : ” یک اونس پیشگیری خیلی ارزشمند تر از یک پوند درمان می باشد .”  بنابراین پیشگیری جهت جلوگیری از بروز مشکلاتی که پیش از این مطرح گردید بهتر از واکنش پس از وقوع یک واقعیت تلخ می باشد .در صورتیکه در کنار دامنه مورد نظر کارفرما ویژگی هایی ایجاد گردد امکان وجود صفحات منفی در صفحه اول به طور کامل حذف می گردد.

پیش از پرداختن به تاکتیک های سئو هر کارفرما می بایست نسبت به ایجاد صفحاتی که می تواند برای مشتریان آن حرفه بسیار جذاب و تاثیر گذار باشد اقدام نمود ، در واقع هدف اصلی و مهمترین هدف در زمینه سئو برای هر سایت ایجاد صفحاتی با نام تجاری در URL و عنوان و … می باشد و پس از آن نیز می بایست محتوی جدیدی ایجاد نمود که بتوان رتبه خوبی در سئو ایجاد نمود .

در ذیل به بررسی مواردی پرداخته می شود که در زمینه ایجاد محتوی رتبه مطلوبی را برای نام تجاری ایجاد نماید :

۱)  Crunchbase :

ایجاد یک پروفایل در این سایت بسیار ساده میباشد در این سایت می توان پروفایل را با اطلاعات مفید و کامل و یا با اطلاعات ناقص ثبت نمود که البته ایجاد نمودن پروفایل با اطلاعات کامل بسیار موفق تر خواهد بود .

۲) Reddit :

از این سایت نیز برای کسب اعتبار بسیار می توان بهرهمند شد .

۳) IdeaMensch و

…. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...