لینک سازی هوشمندانه

لینک سازی هوشمندانه

لینک سازی در مبحث سئو حرفه ای سایت بسیار مهم است حال آنکه این ابزار باید به طور هوشمندانه استفاده گرد ، در ادامه به شرح این مورد به صورت کامل و جامع پرداخته می شود که چطور می توانیم لینک سازی را به صورت هوشمند انجام دهیم.

نوشتن لینک خوب

لینک متنی که در نوشته شما قرار می گیرد یا به نوشته های شما به یکی از صفحات وب سایت شما اشاره می کند و یا به به صفحه ای درون سایت دیگر جدا از این که کاربرد این لینک برای شما چه می باشد انتخاب عنوان مناسب برای متن لینک یکی از مهمترین کارهایی است که شما بایستی انجام بدهید ، در واقع شما هم به مخاطبان خود و هم به گوگل اطلاع می دهید که پس از کلیک بر روی لینک قرار است چه اتفاقی برایشان بیفتد و گوگل بهتر می توان سئو وب سایت را پیگیری کند.

بنابراین بهتر است از عناوین ساده برای متن لینک خود استفاده کنید تا براحتی کاربر و گوگل مسیر خود را پیدا کنند ، در اینجا به بررسی عنوان مناسب جهت لینک می پردازیم:

بهتر است است عنوان به صورت توصیفی باشد و گویای قسمتی از موضوع صفحه مربوطه یا تمام آن باشد و در عنوان از کلماتی مانند “اینجا را کلیک کنید”و “لینک”و مشابه این عناوین خود داری گردد،متن لنگر نباید خیلی طولانی باشد مانند یک پارگراف و فقط به صورت مختصر باید به موضوعیت صفحه اشاره کند.

استفاده از عنوان های مناسب می تواند به بهتر حرکت کردن گوگل در وب سایت شما کمک کند و سبب ارتقای جایگاه و رتبه شما شود. با توجه به اینکه SERP در حال تغییر می باشد می تواند جایگاه بهتری را برایتان به ارمغان بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...