صفحه اول گوگل

صفحه اول گوگل و رسیدن به آن یکی از خواسته های هر وبمستری می باشد که بتواند به آن دست یابد ما در اینجا راهکارهای دستیابی به صفحه اول گوگل را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد.

صفحه اول گوگل

سایت ها به چه صورتی در صفحه اول گوگل قرار می گیرند ؟

وب سایت ها با توجه به الگوریتمی که هر ساله مورد بررسی های بیشتر قرار می گیرد در صفحات اول تا … قرار می گیرند و اما نکته مهمی که در اینجا مورد بررسی قرار می گیرد اینکه وب سایت های صفحه اول گوگل دارای چه ویژگی هایی می باشند که موتور جستجو google آنها را در صفحه اول قرار می دهد .

صفحه اول گوگل

همانطور که بیان شد هر ساله شرکت گوگل الگوریتم های جدید تری را جهت تعیین بهترین نتیجه که حاصل از جستجوی کاربران بوده در نظر می گیرد که هدف از تولید این الگوریتم ها ایجاد نمودن بهترین نتیجه حاصل از جستجو می باشد ، تمام کاربران موتورهای جستجو به واسطه نتایج بهتری که حاصل از جستجوی آنها در موتور ها می باشد دلایل خاص خود را جهت انتخاب نمودن یک موتور جستجو دارند بنابراین یک موتور جستجو می بایست بهترین نتیجه را به تمام کاربران خود نشان دهد . گوگل نیز همانند مابقی موتورهای جستجو تلاش می نماید تا با طراحی الگوریتم های گوناگون بهتر صحت نتیجه حاصل از جستجوی کاربران را تضمین نماید .

بنابراین جهت نمایش وب سایت ها در صفحه اول گوگل می بایست تمام موارد مهمی که در موتور های جستجو گوگل مد نظر می باشد به نحو مطلوب رعایت گردد بدین صورت وب سایت ها هر روز دارای موقعیت های بهتری در گوگل می گردد به گونه ای که طی مدت زمان معلوم شاهد وب سایت در سئو حرفه ای سایت خواهیم بود .

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مسیر مشخصی دارد و هر سایتی نمی‌تواند قسمت اول گوگل راه پیدا کند برای اینکه در صفحه اول گوگل دیده شوید باید یک سری فاکتورها را در سایت خود رعایت کنیم در اینجا قابل مهم ترین و شاخص‌ترین این معیارها می پردازیم .

بهینه سازی عنوان سایت

یکی از مواردی که باعث می شود شما در صفحه اول گوگل دیده شوید این است که عنوان مناسب برای سایت خود انتخاب کرده باشید عنوان مناسب باید شامل کلمات کلیدی سایت شما باشد مثلا اگر شما در زمینه ویزا و مهاجرت فعالیت می‌کنید باید کلمه ویزا در عنوان سایت شما دیده شود در این صورت شانس بیشتری به نسبت سایت های دیگر خواهید داشت تا در صفحه اول گوگل دیده بشوید .

بهینه سازی داخلی سایت

یکی از مواردی که باعث می شود در صفحه اول گوگل دیده شوید لینک سازی داخلی سایت استو شما باید همواره بر لینک سازی داخلی سایت خود تأکید داشته باشید و روی کیک کلمات کلیدی مهم خود لینک سازی انجام دهید، همچنین آنکر تکست ها که برای کلمات کلیدی انتخاب می‌کنید باید با محتوایی شما مرتبط باشد و این گونه نباشد که وقتی گوگل خواست شما را امتحان کنند و روی لینکی از سایت شما  کلیک نمود عنوان لینک صفحه را اصلا با محتوایی که به آن هدایت می شودمرتبط نباشد.

سرعت لود سایت

سایت شما در جذب مخاطب و دفع کاربر تاثیر مستقیم دارد ،یعنی هر چقدر سایت شما با سرعت بالاتری نسبت به رقبایتان داشته باشد  و جذابیت بیشتری نیز داشته باشد باعث می‌شود که کاربر بیشتری در سایت شما سوق پیدا کند، برای افزایش سرعت سایت یکی از فاکتورهای مهم اساسی شما بر روی دستیابی به صفحه اول گوگل می باشد .

متا تگ توضیحات سایت

متا تگ توضیحات یکی از موارد مهم در تاثیر گذار در سئو سایت شما می باشد شما برای اینکه یک سایت پویا و موفق داشته باشید باید از کلمات کلیدی خود در تگ توضیحات خودتان استفاده نمایید به این صورت که حداقل شامل یک یا دو مورد از موارد کلمات کلیدی شما باشد این کلمات کلیدی باعث می‌شود که گوگل به موضوع سایت شما توجه ویژه‌ای کند و در نتایج گوگل رتبه بهتری را به شما اختصاص کنند در توضیحات در واقع شما  به گوگل بیان می کنید که ما کارمان در چه زمینه ای است و در چه زمینه ای فعالیت می کنیم .

نقشه سایت

نقشه از مواردی می باشد که سبب می‌شود موتورهای جستجو براحتی در سایت شما پیمایش کند و لینک های شما را بیاورد در این مسیر به روی آدرس لینک های جدید ما برود و راه را برای دسترسی به لینک های جدید و همچنین مطالب تغییر یافته هموار می کند و به روزرسانی مداوم نقشه سایت نیز می تواند در دستیابی شما به صفحه اول گوگل موثر واقع شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...