سفارش سئو سایت

سفارش سئو سایت : برای اینکه سایتتان در جستجو های گوگل رتبه بهتری را کسب کند و بتوانید جایگاه بهتری را برای خودمایید باید کار سئو حرفه ای سایت خود را به شرکتی بسپارید که با استفاده از موتور های جستجو قادر باشد  شما را به یک قطب غیر قابل رقابت در کارتان در موتور های جستجو و دنیای مجازی تبدیل نماید

شرکت های مختلفی به ارائه خدمات سئو می پردازند و این را همواره مد نظر قرار دهید که هر شرکتی به روشی جداگانه سئو سایت شما را انجام خواهد داد و اینگونه نمی باشد که تمامی شرکت ها از یک اصول و روال استفاده کنند بلکه هر مجموعه ای با تکیه بر دانش فنی خود یک روال کاری را در پیش گرفته مهمترین مسئله در ارائه خدمات این است که شما به هدف خود و بر اساس استاندارد های گوگل دستیابی پیدا نمایید.

سفارش سئو

ما خدمات مختلفی را برای سفارش سئو سایت به شما پیشنهاد می دهیم از جمله خدماتی که ما برای سفارش سئو سایت  پیشنهاد می دهیم و برای شما انجام می شود لیست زیر می باشد :

  • در اولین قدم ما شما را در موتورهای جستجو بین المللی ثبت می کنیم، موتورهای گوگل، یاهو ، بینگ و غیره و پس از آن به تنظیمات حرفه ای وبسایت شما می پردازیم .
  • در دومین گام در اجرای سایت کلمات کلیدی شما مطلب کلیدی را می توانید خودتان را معرفی کنید یا به عهده کارشناسان ما بسپارید در این مرحله کلمات کلیدی شما با استفاده از ابزارهای جستجوی دقیق و همچنین با توجه به میزان رقابت و همچنین تعداد کلیک ماهیانه آنها بررسی خواهد شد و به نسبت کلمات پر بازدید و کلمات کلیدی خوب برای شما انتخاب می شود .
  • ما علاوه بر تحلیل وب سایت شما به تحلیل سایت رقبای شما نیز خواهیم پرداخت که می توانید بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان آورد وبهترین کار این است که سایت‌هایی که رقیب شما هستند بررسی شود و تمامی نکات مثبت آن ها در وب سایت شما نیز اعمال گردد .
  • پس از این در این بررسی ها به بهینه سازی ساختار شما و همچنین با توجه به اس ام اسی که از آن استفاده می‌کنید می‌توانید امکانات مختلفی مانند نصب افزونه هایی که باعث افزایش سرعت لود وبسایت شما و دیگر محاسن می شود را بررسی نمایید و همچنین ساخت شبکه‌های اجتماعی برای شما مبادرت می ورزیم.
  • سپس به بک لینک سایت شما پرداخته می شود و در شبکه های اجتماعی و همچنین فرم ها و همچنین در صورت نیاز شما به تبلیغات پکیج های تبلیغاتی به شما پیشنهاد می گردد تا وب سایت شما به کسب نتایج بهتری در گوگل دست پیدا کند .
  • پس از کسب رتبه سایت شما در بین رقابت جایگاهی به دست می آورد که با ادامه پشتیبانی و ادامه همکاری شما با سئو یاب جایگاه بهتری خواهید یافت یا می توانید سفارش سئو سایت دیگری را نیز به ما بسپارید .

از آنجایی که شرکت سئو یاب دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه طراحی سایت و همچنین سئو وب سایت می باشد با ارسال سفارش سئو سایت  از سایت ما به بررسی سایت شما پرداخته و بهترین پیشنهادات را برای شما ارائه می کنیم . موتورهای جستجو تعیین کننده رقابت های کاری شدند و به خصوص گوگل که پربازدیدترین موتور جستجو می تواند کسب و کار شما را رونق دوباره ببخشد و به بهبود شرایط کاری شما نیز کمک کند .

مراحل پیگیری سفارش سئو در سئویاب

در مراحل سفارش شما مراحل بررسی شده به شرح  زیر می باشد و روال کار شرکت ما بدین صورت است :

الف – در ابتدا وضعیت وب سایت شما بررسی می‌شود که لحاظ مشکلات فنی و یا پالگوریتم های گوگل و رعایت استانداردهای گوگل  که در سئو تاثیرگذار است تا چه حد این موارد رعایت شده است . اگر این موارد در وب سایت شما رعایت نشده باشد ، نتیجه مطلوب برای شما نخواهد داشت و اگر بر روی  سایت شما هم کار شود این نتیجه نمی‌تواند شما را راضی و خوشنود کند ، بنابراین به شما در این مرحله پیشنهاد می گردد که بر روی سایت کار شود یا به طور کلی یک طرحی مجدد نیاز دارد .

ب-پس از این مرحله کلمات کلیدی پیشنهادی شما یا کلمات کلیدی که توسط همکاران ما به شما پیشنهاد می گردد مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و بهترین کلمات در حوزه کاری و حیطه کاری شما به شما پیشنهاد می گردد که بااین مجموعه کلمات در سئو سایت شما کار می شود ، در این مرحله استراتژی و همچنین میزان هزینه با توجه به کلمات کلیدی شما با توجه به میزان رقابت کلمات کلیدی شما و همچنین تعداد بازدید ماهیانه آنها تعیین خواهد شد .

ج- اگر نیاز به مشاوره مجدد با کارشناسان ما داشته باشید می توانید با شرکت تماس حاصل نموده و سایر درخواست‌های خود را و موضوعاتی که برای شما مفهوم نیستند را بیان فرمایید تا کارشناسان ما مطالب را برای شما باز نموده و تمامی استانداردهای لازم را برای شما توضیح دهند . قابل ذکر است که تمامی مراحل به صورت کاملا رایگان انجام می گردد و این نکته نیز خالی از لطف نیست که برخی از همکاران ما با طراحی نرم افزارهایی سعی بر این دارند که قیمت را به صورت اتوماسیون به کاربر اعلام نمایند  که عملا این کار مقدور نمی باشد زیرا هر کلمه میزان بازه مشخصی دارد و در بازه های مختلف زمانی تغییر می کند و این کار نیاز به بررسی دقیق و تخصصی توسط سیستم های مختلفی دارد و نمی توان با یک نرم افزار یک قیمت کلی داد زیرا نرم افزار و نوع طراحی هر سایت با سایت دیگر متفاوت است و هر کدام  کلمات متفاوت دارند و طبعاً باید توسط نیروی انسانی این موارد آنالیز شود به شما مدیران محترم پیشنهاد می گردد که وب سایت خود را به مجموعه دارید که برای شما وقت و حوصله بسیار خرج کرده و بهترین نتایج را برایتان به ارمغان خواهد آورد .

اما همواره توجه داشته باشید که خدمات سئو پروسه ای زمانبر با نتایجی شگرف در زمینه کاری شما خواهدبود.

دستیابی شما به رتبه مد نظرتان اگر چه بسیار مهم است اما اگر بر مبنای الگریتم های گوگل نباشد دچار شکست خواهید شد بنابراین پیشنهاد ما استاندارد سازی سایتتان و سپس دستیابی به رتبه اول گوگل می باشد ، حال که شما با مفاهیم کلی سئو آشنا گردیده اید میتوان از طریق بررسی سئو سایت درخواست خود را برای ارزیابی وضعیت سایتتان برای ما ارسال نمایید تا پس از بررسی نتایج را برایتان ایمیل کنیم یا از طریق فرم زیر اقدام نمایید.

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...