سئو ورد پرس

سئو ورد پرس

همانطور که پیش از این مطرح شد جهت عملیات سئو سایت می بایست عملیاتی انجام شود که در ابتدا سبب بهینه سازی سایت و مطلوب شدن یک سایت گردد و هدف مهم تر که پس از آن اتفاق می افتد سبب مشاهده کلمات در صفحه اول موتور جستجو گردد  .

 سوال مهمی که همیشه در این قسمت مطرح می گردد اینکه جهت عملیات سئو ورد پرس بهتر است یا جوملا ؟

برای تمام سئو کاران در سراسر جهان نوع CMS ( جوملا -مامبو – وردپرس – پي اچ پي نيوک – ديتالايف انجين – مووبل تايپ – CMS ملي – دروپال – زوپس – ايي ۱۰۷ – اسليد – راش ايراني – کاسلر – زيکولا – الينور – نيوکلرن – پي اچ پي فيوژن – دات نت نيوک – جاوز – نت پرو – شير ترونيکس و … ) هیچ تفاوتی ندارد زیرا جهت انجام عملیات بهینه سازی سپری نمودن فاکتور های لازم و اساسی نقش اساسی و کلیدی را جهت بهینه نمودن سایت ایفا می نماید به گونه ای که SEOYAB جهت سئو سایت تمام کارفرمایان خود از ۲۵۰ فاکتور لازم و اساسی استفاده می نماید بنابراین سئو سایت تنها اعمال ۲۵۰ فاکتور می باشد و در حالی که سایت های کارفرمایان با هر نوع CMS طراحی و پیاده سازی شده باشد هیچ تفاوتی برای سئو کاران و متخصصین SEOYAB نخواهد داشت .

نکته مهمی که در این قسمت مطرح می گردد اینکه سئو ورد پرس به نسبت سئو جوملا و یا هر مدیریت محتوی دیگری دارای سرعت بیشتری ( در مشاهده کلمات مورد نظر در صفحه اول موتور جستجو )  می باشد و این تنها تفاوت میان سئو ورد پرس و مابقی CMS های دیگر می باشد ولی در کل جهت سئو سایت هیچ تفاوتی میان CMS های مختلف نمی باشد .

در اینجا می توان بدین گونه مطرح نمود که یک سایت جهت بهینه شدن تنها می بایست یک سری تغییرات در ساختار آن رعایت گردد و برخی موارد نیز در ساختار آن اضافه گردد بدین ترتیب رعایت نمودن اینگونه موارد جهت سئو سایت لازم می باشد .

و نیز لازم به ذکر است که یک سئو کار می بایست به قدری ماهرانه در بهینه سازی سایت اقدامات لازم را انجام دهد که هر گونه ایرادات احتمالی در طراحی سایت را مرتفع نماید .

Save

Save

Save

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...