سئو سایت ۲۰۱۸

چه چیزهایی در سئو سایت ۲۰۱۸ اهمیت دارند ؟

سئو سایت ۲۰۱۸ به نظر می رسد که گوگل برای هر سال عناصر مختلفی را برای رتبه بندی سایت های اینترنتی ارائه می دهد . در سال ۲۰۱۴ HTTPS فاکتوری برای رتبه بندی بود ، در سال ۲۰۱۵ قابلیت و کاربرد در گوشی های تلفن همراه مطرح شد ، در سال ۲۰۱۶ تولید و توسعه محتوا تحت عنوان RankBrain پای به صحنه گذاشت و در سالی که گذشت نیز زمینه فعالیت و خود نمایی برای سایت های HTTPS بیشتر فراهم گردید . درحال حاضر و با قرار گیری در اواسط سال ۲۰۱۸ میلادی مسجل شده است که سرعت بالا آمدن صفحات در تلفن های هوشمند عامل اصلی رتبه بندی سایت ها در سال جاری می باشد . در این رابطه «جان مولر» به عنوان یکی از مقامات مطلع مجموعه گوگل تنها با ذکرعبارت “تعالی” نشانه ای از نحوه رتبه بندی های این مجموعه ارائه داد .

اما سوالی که پیش می آید این است که با فعالیت بیش از یک میلیارد سایت در اینترنت چطور می توان عالی بود یا آن را خلق کرد؟ تنها چیزی که به طور قطع می توان گفت این است که همه این فاکتورهای رتبه بندی به منظور ایجاد تجربه ای بهتر و موثرتر برای کاربران وب اعمال می شوند . بر اساس سامانه ارزیابی سایت های گوگل که از هزاران عامل بهره می گیرد ، یافتن مکانی که بتوان به عنوان تنه اصلی سئو در سال ۲۰۱۸ روی آن کار کرد غیر ممکن است.

سئو سایت 2018

اما خبر خوب این است که فاکتورهای رتبه بندی در حال تطابق خود با خواسته و توانایی های کاربران می باشند . این بدان معناست که روند جدید جستجوی سئو حرفه ای که از قبل باقی مانده است ، در الگوریتم های کنونی نیز ریشه دوانیده و با اندکی خلاقیت و بهینه سازی هوشمندانه می تواند به رتبه ای مطلوب در سال جاری منتهی شود . با اینکه عناصر موثر در رتبه بندی سایت ها بیش از ۷ مورد می باشد ، اما نمونه های پیش روی را می توان مهمترین آن ها دانست ؛ عواملی که در مقالات بعدی به تفصیل به بررسی هریک خواهیم پرداخت :

  • محتوای با کیفیت منتشر کنید .
  • سایت خود را دوستدار تلفن های هوشمند (Mobile-Friendly) کنید .
  • وبسایتی ایمن (HTTPS) خلق کنید .
  • تجربه کاربران (User experience) خود را بهبود ببخشید.
  • سرعت صفحات خود را بهینه کنید.
  • بهینه سازی درون سایتی خود را کارشناسی کنید .
  • لینک های معتبر و مرتبط (بک لینک ها) را بدست آورید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...