سئو سایت فروشگاهی

سئو سایت فروشگاهی

هدف از بهینه سازی سایت فروشگاهی :

در ابتدا پیش از پرداختن به سئو سایت فروشگاهی به هدف از ایجاد اینگونه سایت ها می پردازیم . همانطور که مستحضر هستید امروزه اکثر کارفرمایانی که در زمینه فروش محصولات و کالاهای خود فعالیت می نمایند تمایل به فروش محصولات خود به صورت اینترنتی را دارند که در این صورت فروش محصولات علاوه بر در بر داشتن اکثر افراد جامعه به عنوان خریدار می توان فروش خوبی را برای محصولات در نظر گرفت . بنابراین اینگونه کارفرمایان در ابتدا نیازمند به طراحی فروشگاه اینترنتی می باشند که پس از آن نسبت به سئو سایت فروشگاهی اقدام می نمایند . در طراحی فروشگاه اینترنتی می بایست بسیاری از موارد از لحاظ ساختار رعایت گردد تا در این صورت بتوان یک فروشگاه موفق را در رتبه های نخست موتور جستجو از جمله گوگل در بر داشت .

که در این قسمت لازم به ذکر است که در پروژه های سئو سایت با سئویاب در ابتدا ساختار تمام سایت های کارفرمایان آنالیز شده و به صورت رایگان بهینه می گردد .

سئو سایت فروشگاهی :

پس از طراحی سایت فروشگاهی نوبت به سئو سایت فروشگاهی می رسد که می بایست در این قسمت به این نکته توجه نمایید که سئو سایت فروشگاهی همانند بسیاری از پروژه های سئو سایت های دیگر نمی باشد ، در این پروژه برخلاف پروژه های دیگر تنها بر روی یک کلمه عملیات سئو صورت نمی پذیرد و بر روی مجموعه ای از کلمات که هیچ کدام از آنها در یک حیطه کاری نمی باشد صورت می پذیرد به عنوان مثال در یک سایتی که کارفرما عملیات نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته را انجام می دهد ، تنها بر روی کلمه دوربین مدار بسته فعالیت می شود و این در حالی است که در یک سایت فروشگاهی که در زمینه فروش محصولات خانگی ، آرایشی ،بهداشتی و … فعالیت می نماید می بایست بر روی کلیه کلمات عملیات سئو سایت انجام گیرد و لازم به ذکر است که :

در چندین همایش و سمینار مدیران IT گوگل مطرح کرده اند که استفاده از کلمات کلیدی که در یک حیطه شغلی نباشند کار اشتباهی در عملیات سئو سایت می باشد . بنابراین در سئو سایت فروشگاهی می بایست علاوه بر استفاده از روش های سئو سایت فروشگاهی از روش های نوین جهت بهینه سازی این گونه سایت ها استفاده نمود .

بنابراین در استراتژی سئو این گونه سایت ها می بایست یک سایت فروشگاهی به چندین سایت داخلی تقسیم گردد تا در سئو آن به اینگونه مشکلات برخورد نگردد .

در سئو سایت فروشگاهی نیز همانند مابقی سایت ها می بایست سرعت load و یا بارگذاری سایت ها و نیز بهینه سازی ساختار سایت و … رعایت گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...