سئو درونی سایت

سئو درونی سایت با اصطلاحا on page seo در زمانی اتفاق می افتد که شما سایت را برای اولین بار برای مبحث بهینه سازی سایت آماده می نمایید ،

در این حالت بسیاری از مواردی که با در ساختار سایتتان رعایت شود را بررسی می نمایید به صورت جامع تمامی مواردی که داخل سایت شما است شامل این قسمت سئو می شود .
وقتی که شما اقدام به
سئو سایت می کنید این مهم محقق نمی شود مگر سئو درونی سایت درست باشد ، اگر سئو را مانند یک ساختمان در نظر بگیریم ، سئو درونی پی این ساختمان است که تا اصولی پیش نرود کار های دیگر شما نیز بی فایده خواهد بود.
گوگل بسیاری از نتایج خود را
سئو درونی سایت ها استنباط می کند و در واقع اصلی ترین فاکتور برای سئو شما نتایج این بخش است حال به برخی از این موارد اشاره می گردد:

  • تایتل سایت: عنوان سایت شما به منزله تابلو یک مغازه در خیابانی شلوغ است و برای گوگل اهمیت بالایی دارد.
  • توضیحات سایت : توضیحات مناسب در نتایج جستجو ها در گوگل ملاحظه می گردد و معرف شماست.
  • کلمات کلیدی : در وب سایت حتما باید از کلمات کلیدی مناسب در زمینه کاری خود استفاده شود.
  • تگ ها: ترتیب تگ ها در یک نوشته و در کل ساختار سایت برای دستیابی به سئو مناسب باید رعایت گردد.
  • سرعت سایت: سرعت لود یکی از فاکتور های اصلی دستیابی گوگل و همچنین کاربران به سایت شما می باشد.
  • و….

البته موارد سئو درونی بسیار است و  جهت بهتر انجام شدن این موضوع باید به متخصصین این حوزه مراجعه فرمایید . اما متون بالا جهت آشنایی کلی با مواردی است که در سئو درونی یک سایت تاثیر گذاری بیشتری را دارد . پس از انجام کامل سئو درونی  باید سئو بیرونی سایت انجام شود که در مقالات آتی سئویاب حتما به این مهم نیز خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...